آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی به زئران اربعین

به گزارش لیسو، معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با استقرار 15 فروند بالگرد و هزار دستگاه آمبولانس اطلاع داد.

آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی به زئران اربعین

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کمیته هماهنگی اجرای طرح های ترافیکی اربعین در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش برگزار گردید.

حسن نوری معاون عملیات سازمان اورژانس کشور به آمادگی این سازمان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اشاره و گفت: 15 فروند بالگرد،16 دستگاه آمبولانس برای مخاطرات ویژه، 91 بیمارستان پشتیبان- که شش بیمارستان در مرز مستقر هستند- همچنین 182 تخت ویژه و 412 تخت دیگر آماده امداد و یاری رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

وی گفت: از کل 5 هزار و 500 دستگاه آمبولانس که در کل کشور در خدمت زوار خواهد بود هزار دستگاه آمبولانس در کل جهت مرز ها مستقر هستند.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور توضیح داد:چند سال پیش بیماری های تنفسی در بین زوار شایع بود، اما در دو سال پیش با بیماری های عفونی و گوارشی روبرو بودیم که سال گذشته با همکاری هلال احمر که در عراق مستقر شد خوشبختانه در ورودی زوار به داخل کشور هیچ گونه نمونه مثبت از بیماری های عفونی و گوارشی نداشتیم که به همت دوستان در هلال احمر بود و سال جاری نیز این وضعیت را تشدید خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 422

به "آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی به زئران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی به زئران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید