آژانس اتمی باید جوابگوی عدم پایبندی اروپا و آمریکا به برجام باشد

به گزارش لیسو، فعال دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در واکنش به سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و بیانیه این آژانس گفت: آژانس باید جوابگوی عدم پایبندی آمریکا و کشور های اروپایی به تعهدات برجامی باشد.

آژانس اتمی باید جوابگوی عدم پایبندی اروپا و آمریکا به برجام باشد

با ما سفر کنید و با تور لحظه اخرى اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

علی حصاری، فعال دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در واکنش به بیانیه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد ادامه بازرسی های آژانس تا سه ماه آینده، اظهار کرد: پروتکل های الحاقی معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای تا به امروز در ایران تصویب نشده و این دو بار هم که اجرا شده به صورت داوطلبانه و برای نشان دادن حسن نیت به جامعه بین الملل بوده است؛ برای همین اکنون آژانس باید از ایران ممنون باشد و جوابگوی عدم پایبندی کشور های متعهد به برجام باشد.

حصاری ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی در مقابل دشمنی غرب و آمریکا بایستی مقابله و مقاومت نشان دهد. این خواست جامعه ایران است که زیر بار ستم و ظلم و زورگویی نرویم. مقابله با ظلم ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد و با خاک و خونشان عجین است.

فعال دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی توضیح داد: اجرای داوطلبانه پروتکل های الحاقی بدون عمل طرف های برجام به تعهدات خود، اکنون با وجود نقض تعهدات برجامی معنا ندارد.

وی گفت: هیچ ادبیاتی از سمت مسئولین دولتی نباید استفاده گردد که از موضع ضعف باشد و یا ساختار های داخلی را مجبور به انجام افعالی جهت ارسال پالس های مذاکراتی به 5+1 کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1456

به "آژانس اتمی باید جوابگوی عدم پایبندی اروپا و آمریکا به برجام باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس اتمی باید جوابگوی عدم پایبندی اروپا و آمریکا به برجام باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید