آژیر قرمز کرونا در تهران به صدا در آمد

به گزارش لیسو، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان تهران هم از لحاظ شرایط کرونایی به استانهای قرمز کشور اضافه شد.

آژیر قرمز کرونا در تهران به صدا در آمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سیما سادات لاری با اشاره به اینکه استان های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در شرایط قرمز قرار دارند، اضافه نمود: استان های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در شرایط هشدار نهاده شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تهران به عنوان پرجمعیت ترین و پرترددترین استان کشور است گفت: برای اولین بار بعد از خیز اول بیماری در شرایط قرمز نهاده شد بنابراین امیدواریم اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل ها جدی تر تلقی گردد.

وی اضافه نمود: تعداد موارد بستری روزانه در کشور به دوران اوج پیک بیماری در اسفند نزدیک شده است و شرایط شیوع بیماری در کشور و جهان رو به افزایش و نگران کننده است؛ به طوری که بیش از 16 میلیون نفر در جهان به این بیماری مبتلا شده اند و حدود 640 هزار نفر نیز به دلیل این بیماری جان باخته اند.

لاری تاکید نمود: اگر کشوری در کنترل این بیماری پیروز بوده، این پیروزیت مرهون همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1097

به "آژیر قرمز کرونا در تهران به صدا در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژیر قرمز کرونا در تهران به صدا در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید