آیا این تصویر متعلق به گوشی هواوی با دوربین سلفی درون نمایشگر است؟

به گزارش لیسو، 16روز گذشته شرکت هواوی رسما بیان کرد که به زودی یک گوشی با طراحی نمایشگر مشابه Infinity-O معرفی خواهد نمود. این یعنی به جای قراردادن بریدگی در نمایشگر گوشی، تنها یک محفظه برای دوربین سلفی در گوشه نمایشگر قرار می گیرد. انتظار داریم این طراحی را در نسل بعدی پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس10 نیز ببینیم و قرار بود زودتر از هواوی، گوشی گلکسی A8s با چنین نمایشگری عرضه گردد. اما نه تنها احتمالا هواوی گوشی با این طراحی را زودتر عرضه می نماید، بلکه احتمالا تصویر زیر نیز متعلق به همین گوشی است.

آیا این تصویر متعلق به گوشی هواوی با دوربین سلفی درون نمایشگر است؟

با دقت در عکس می توانیم ببینیم که دوربین سلفی در بخش گوشه سمت چپ بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. همچنین هیچ ناچ یا بریدگی در نمایشگر دستگاه دیده نمی گردد که جذابیت خاصی به بخش جلویی گوشی بخشیده است. از آن جایی که طراحی این گوشی نهایی نشده، این گوشی را در یک قاب محافظ بزرگ می بینیم. در نهایت باید صبر کنیم چرا که احتمالا در روز های پیش رو، عکس های بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

با توجه به چهره فرد در حال استفاده از گوشی که چینی به نظر می رسد، می توان گفت وی ممکن است یکی از کارکنان هواوی باشد که دارد از این گوشی استفاده می نماید. همچنین نکته خوشحال کننده اینجاست که جک هدفون در این گوشی نیز حضور خواهد داشت. آنطور که شنیده می گردد، اسم این گوشی نیز احتمالا Huawei Nova 4 خواهد بود و درواقع این دستگاه از خانواده گوشی های نووا است. هنوز از مشخصات سخت افزاری این محصول، اطلاعی در دسترس نیست. زمان عرضه و قیمت محصول را هم نمی دانیم اما تخمین زده می گردد که این گوشی در ماه آینده میلادی یعنی ماه دسامبر معرفی گردد. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 111

به "آیا این تصویر متعلق به گوشی هواوی با دوربین سلفی درون نمایشگر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا این تصویر متعلق به گوشی هواوی با دوربین سلفی درون نمایشگر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید