اولین گوشی تاشو با نمایشگر 7.5 اینچی معرفی گردید

به گزارش لیسو، در رقابت بین شرکت های مختلف برای سخت نخستین گوشی تاشو به نظر می رسد برنده رقابت یک شرکت کوچک کالیفرنیایی به نام Royole است که ساعاتی پیش نخستین گوشی تاشو تحت عنوان FlexPai را معرفی کرد.

اولین گوشی تاشو با نمایشگر 7.5 اینچی معرفی گردید

این برند از این محصول به عنوان اولین گوشی تاشو تجاری یاد می نماید ولی در حقیقت این گجت با بهره گیری از صفحه نمایش 7.8 اینچی بیش از هرچیزی یادآور تبلت است و البته هنگام تا شدن این اندازه به 4 اینچ می رسد. نمایشگر این گوشی هم توسط شرکت Royole ساخته شده از تکنولوژی AMOLED بهره می برد. گوشی FlexPai به صورت پیش فرض مجهز به اندروید پای است و بر روی آن یک رابط کاربری اختصاصی به نام Water OS قرار گرفته. این رابط کاربری وضعیت خود را با نحوه استفاده از این گجت وفق می دهد تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران رقم بخورد.

هرچند مهم ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر تاشو آن است، ولی از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی هم بهره می برد. این روزها، به غیر از پرچم داران اپل و هواوی و برخی از مدل های سامسونگ، بیشتر پرچم داران از تراشه اسنپ دراگون 845 بهره می برند. ولی به گفته شرکت Royole، این گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 8150 است که هنوز از جانب کوالکام رسما معرفی نشده. مدل پایه این گوشی از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد اگر می توان مدل مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی را هم خریداری کرد. در هر صورت، این مدل ها از کارت حافظه microSD پشتیبانی می نمایند و می توان حافظه آن ها را تا 256 گیگابایت افزایش داد.

در بخش دوربین هم سنسور اصلی از نوع 16 مگاپیکسلی و سنسور ثانوی از نوع مگاپیکسلی است که بر روی آن یک لنز تله فوتو قرار گرفته و این دو دوربین در کنار نمایشگر تعبیه شده اند. هنگامی که گوشی در حالت باز شده واقع شده است، این دوربین به دوربین سلفی بدل می گردد و در حالت بسته شده هم می توان به عنوان دوربین های اصلی از آن ها استفاده کرد. در رابطه با مفصل استفاده شده هم شرکت Royole می گوید تا 200 هزاربار می تواند باز و بسته گردد.

پورت شارژ این گوشی تاشو از نوع USB-C است و البته از جک هدفون هم بهره نمی برد. انرژی آن را یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید و به لطف بهره گیری از فناوری شارژ سریع Ro-Charge شارژ این باتری در عرض 30 دقیقه از 0 به 80 درصد می رسد.

پیش فروش این گوشی از ساعاتی پیش در چین شروع شده و قیمت مدل های مختلف آن هم به ترتیب 1290 دلار، 1435 دلار و 1865 دلار است و انتظار می رود عرضه آن از ماه دسامبر شروع گردد.در ادامه می توانید تیزر رسمی معرفی این گوشی را مشاهده کنید.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 90

به "اولین گوشی تاشو با نمایشگر 7.5 اینچی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی تاشو با نمایشگر 7.5 اینچی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید