اعلام آمادگی برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دردانشگاه امیرکبیر، پهنه باند اینترنت دانشگاه 4 برابر افزایش یافت

به گزارش لیسو، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: آمادگی برگزاری امتحانات را به صورت حضوری و مجازی در هر دو حالت داریم اما منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم.

اعلام آمادگی برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دردانشگاه امیرکبیر، پهنه باند اینترنت دانشگاه 4 برابر افزایش یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سیاوش خرسندی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری امتحانات را به صورت حضوری و مجازی داریم گفت: در حال حاضر این دانشگاه در ترم جاری توانسته است به خوبی کلاس های آموزش از راه دور در فضای مجازی را مدیریت کند به طوریکه 85 درصد کلاس ها بدون هیچگونه مسئله ای در حال اجرا است.البته از نظر کیفیت آموزشی نیز بر روی نحوه برگزاری کلاس ها نظارت و آنالیز های لازم را انجام می دهیم.

ترم جاری به صورت مجازی خواهد بود و دیگر کلاس حضوری نداریم

وی افزود: ترم جاری دانشگاه به صورت مجازی خواهد بود و دیگر کلاس حضوری نخواهیم داشت. امتحانات سرانجام ترم اگر حضوری برگزار گردد با حفظ اصول بهداشتی خواهد بود. البته این دانشگاه آمادگی برگزاری امتحانات به صورت مجازی را دارد البته آخر اردیبهشت ماه تصمیم گیری در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات از سوی ستاد مبارزه با کرونا تعیین خواهد شد.

خوابگاه های دانشجویی به صورت پلکانی بازگشایی می گردد

خرسندی درباره بازگشایی خوابگاه های دانشجویی، توضیح داد: در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز بازگشایی خوابگاه های دانشجویی را صادر کند، در مرحله اول به صورت پلکانی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سپس دانشجویان کارشناسی را در خوابگاه های دانشجویی اسکان خواهیم داد.

کیفیت آموزش در فضای مجازی توسط معاونت آموزشی آنالیز می گردد

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: کیفیت آموزش در فضای مجازی توسط دانشکده ها و معاونت آموزشی مورد آنالیز قرار می گیرد البته تشکل های دانشجویی نیز نظرات خود را در مورد نحوه برگزاری کلاس ها و کیفیت آموزشی به ما انتقال می دهند. در حال حاضر پهنه باند اینترنت دانشگاه برای برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین 4 برابر افزایش یافته است که با این اتفاق شرایط و نحوه برگزاری کلاس ها بسیار مطلوب بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است.

دروس عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در بازه زمانی فصل تابستان برگزار می گردد

وی ادامه داد: دروس عملی و آزمایشگاهی دانشجویان را که نمی توان به صورت مجازی برگزار کرد در بازه زمانی فصل تابستان برگزار خواهیم کرد البته باید به این نکته اشاره کنم که برای آن دسته از دانشجویانی که در ترم جاری فارغ التحصیل می شوند نیز کلاس های فوق العاده برگزار می کنیم و برای آن دسته از دانشجویانی که درس های عملی و آزمایشگاهی آنها مانده است تدابیری را اتخاذ نموده تا این درس ها را ترم های آینده انجام دهند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 987

به "اعلام آمادگی برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دردانشگاه امیرکبیر، پهنه باند اینترنت دانشگاه 4 برابر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دردانشگاه امیرکبیر، پهنه باند اینترنت دانشگاه 4 برابر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید