اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی سال 1400 روی سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.iau.ac.ir نهاده شد.

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

بعلاوه اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1400 (رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) هم صادر و نتایج کنکور 1400 اعلام شد.

به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مراکزآموزشی دانشگاه پیغام نور، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه پرداز دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور(رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی)، بعلاوه رشته های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 1401-1400 می رساند، نتایج آزمون در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شد.

پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد ابتدا در تاریخ چهارم مهر 1400 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

برای پذیرفته شدگان و بعلاوه آن دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده اند ولی پذیرفته نشده اند، کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و بعلاوه رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کدرشته های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر تا روز پنجشنبه مورخ 8 مهر 1400 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار داده می گردد.

برای تماشا نتایج کنکور سراسری سال 1400 روی خبر نتایج کنکور 1400 کلیک کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1773

به "اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید