افاضلی: اردوی تیم المپیک در چین لغو نشده است، مسلمان آمده، شریفی هم در راه است

به گزارش لیسو، خبرنگاران: مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان تأکید کرد اردوی این تیم در چین در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

افاضلی: اردوی تیم المپیک در چین لغو نشده است، مسلمان آمده، شریفی هم در راه است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هومن افاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شایعه احتمال لغو اردوی تیم المپیک گفت: این اردو در موعد مقرر برگزار خواهد شد و تیم امید پنجشنبه 13 شهریور راهی چین خواهد شد. بحثی در خصوص اردوی تیم زیر 19 سال وجود داشت که اردوی آن تیم هم لغو نشد.

وی در خصوص اینکه باشگاه سپاهان اعلام نموده است، مهدی شریفی را در اختیار تیم المپیک قرار نمی دهد، توضیح داد: با مهدی شریفی تماس داشتم و او در راه است و دارد به اردوی تیم المپیک می آید.

مدیر تیم المپیک درباره اینکه خلیلیان گفته شریفی را به تیم المپیک نخواهد داد و ذوب آهن و نفت هم در خصوص مسلمان و پورعلی گنجی چنین بحثی را مطرح کردند، تأکید کرد: همانطور که گفتم شریفی در راه است، محسن مسلمان و محمد خانزاده در اردو حضور دارند و کاوه رضایی و بازیکنان نفت تهران هم به اردو ملحق خواهند شد.

افاضلی درباره درخواست باشگاه استقلال برای در اختیار داشتن یعقوب کریمی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اگر بخواهیم یعقوب کریمی را به استقلال بدهیم باید سایر بازیکنان را هم به تیم های شان برگردانیم آن وقت دیگر اردو معنی ندارد و نمی توانیم به چین برویم. بنابراین درخواست باشگاه استقلال میسر شدنی نیست.

وی ادامه داد: اردوی تیم المپیک طبق برنامه برگزار خواهد شد و تمامی بازیکنان دعوت شده هم به اردو خواهند آمد. اگر بازیکنی هم امروز به اردو نیاید با باشگاهش صحبت خواهیم کرد تا برای دادن بازیکن توجیه شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 498

به "افاضلی: اردوی تیم المپیک در چین لغو نشده است، مسلمان آمده، شریفی هم در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: اردوی تیم المپیک در چین لغو نشده است، مسلمان آمده، شریفی هم در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید