افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در انزلی

به گزارش لیسو، خبرنگاران/گیلان رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرانزلی گفت: صبح امروز با هدف تسریع در خدمات رسانی علیه کرونا پایگاه واکسیناسیون خودرویی در بندرانزلی راه اندازی شد.

افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در انزلی

دکتر بابک صیاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی در حاشیه راه اندازی پایگاه خودرویی واکسیناسیون خودرویی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: این پایگاه با کمک فرمانداری، شهرداری و سایر ارگان ها از جمله سپاه و هلال احمر بعد از ایستگاه CNG بلوار شهید گل آور، اول جاده انزلی به آستارا راه اندازی و در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه در سامانه تعریف شده و شهروندان باید با اخذ نوبت جهت واکسیناسیون کرونا به آن مراجعه کنند، افزود: اگر اندازه واکسن بیشتری در اختیار بگیریم ظرفیت این پایگاه افزایش پیدا می کند.

صیاد، با اشاره به اینکه تا به امروز 57 درصد جمعیت شهرستان انزلی دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند، شرح داد: 34 درصد هم هر دو دوز را دریافت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو پایگاه بزرگ جهت واکسیناسیون در انزلی فعالیت دارند، گفت: پایگاه شهید دوربین در خیابان پاسداران همچنین پایگاه دوم در شهرداری، ساحل قو مشغول ارائه خدمت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه دبیرستان امام علی(ع) هم برای ادارات مشغول ارائه خدمات بوده، افزود: علاوه بر راه اندازی پایگاه خودرویی که امروز شاهد آن هستیم درصددیم تا پایگاه دیگری به صورت تجمیعی در کوی انصارالحسین انزلی به کمک سپاه و سایر ارگان ها راه اندازی کنیم.

صیاد، با تاکید بر اینکه در حال حاضر در تمام مراکز روستایی و خانه های بهداشت واکسن تزریق می شود، شرح داد: به زودی در تمام مراکز بهداشتی و درمانی شهری هم واکسن تزریق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1755

به "افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در انزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در انزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید