اقدامات لازم برای برطرف توقیف نفتکش انگلیسی در حال اجرا است، آدریان دریا به مقصد خود رفته است

به گزارش لیسو، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهار کرد: اقدامات لازم برای برطرف توقیف نفتکش انگلیسی در حال اجرا است و این موضوع در حال طی کردن آخرین مراحل قضایی و حقوقی خود است.

اقدامات لازم برای برطرف توقیف نفتکش انگلیسی در حال اجرا است، آدریان دریا به مقصد خود رفته است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، سیدعباس موسوی در تشریح آخرین وضعیت توقیف نفتکش انگلیسی در ایران با اعلام مطلب فوق توضیح داد: امیدواریم هر چه زودتر مراحل مورد اشاره طی گردد و این کشتی از توقیف دربیاید.

این دیپلمات کشورمان همچنین در خصوص آخرین وضعیت کشتی آدریان دریا و مباحث مطرح شده در ارتباط با آن گفت: ما از همان ابتدا گفته بودیم که مقصد این کشتی را ما معین می کنیم و همین کار را انجام دادیم. ما محموله این کشتی را در سطح دریا فروختیم و اقدامات حقوقی که لازم بود انجام گردد که این نفتکش بتواند به راه خود ادامه دهد و محموله خود را به مقصد برساند، صورت گرفته است.

موسوی در ادامه گفت وگوی خود با شبکه خبر با بیان اینکه همانطور که مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کردند ایران علی رغم بعضی از فشارها نفت خود را می فروشد و اقدامات ایضایی اثری در این ارتباط نخواهد داشت، اضافه نمود: کسانی که در این زمینه به ایران فشار می آوردند و کوشش دارند که مانع از فروش نفت ایران شوند با این اقدامات خود را بیشتر در سطح جامع بین المللی منزوی می نمایند.

موسوی با بیان اینکه این کشتی به مقصد خود رفته و نفت آن فروش رفته است، گفت: اکنون این کشتی در یکی سواحل مدیترانه پهلو گرفته است و در حال برنامه ریزی برای آینده است که البته در این مورد صاحب کشتی تصمیم می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 362

به "اقدامات لازم برای برطرف توقیف نفتکش انگلیسی در حال اجرا است، آدریان دریا به مقصد خود رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات لازم برای برطرف توقیف نفتکش انگلیسی در حال اجرا است، آدریان دریا به مقصد خود رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید