اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید، این پست را بخوانید

به گزارش لیسو، شاید در سال یکبار بیشتر مشهد نروید. یکبار هم که هزار بار نمی گردد. دلتان می خواهد در هتلی لوکس بمانید و اگر هتل آپارتمان باشد که چه بهتر. هتل آپارتمان های لوکس مشهد از آنجایی که هم امکاناتی به راحتی یک خانه دارند و هم تمیز و شیک اند، انتخاب بسیاری از مسافران این شهر زیارتی هستند. اگرچه انتخاب های دیگری مثل قیمت و نزدیکی به حرم هم در گزینش دخیل است. در این پست چند هتل آپارتمان لوکس در مشهد را معرفی نموده ایم.

اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید، این پست را بخوانید

هتل آپارتمان آرمان

شاید همینکه چشمتان به تعداد ستاره های هتل بخورد، فکر کنید آرمان هتلی معمولی است. ولی این هتل آپارتمان در بین هتل آپارتمان های 3 ستاره مشهد جزو برترین هاست. داشتن بالاترین نشان هتل آپارتمان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز گواهی ست بر این مدعا. هتل آپارتمان آرمان امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره دارد. معماری اش مدرن است و تنوع اتاق ها در آن بالاست. این هتل آپارتمان در 9 طبقه، 291 واحد یک خوابه، دو خوابه، سوئیت، کانکت و وی ژه معلولین دارد و خوبی این واحدها این است که هرکدامش شان به طور میانه 50 مترند و تقریبا بیشترشان دید مستقیم به حرم دارند. به غیر از اینها مرکز خرید آرمان همان پایین هتل است، مرکز خریدی که هم فودکورت دارد و هم میتوان در کافی شاپ فضای بازش نشست و چیزی خورد.

اگر دلتان بخواهد درباره امکانات این هتل آپارتمان بدانید باید بگوییم دو رستوران یاس و زعفران هتل انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می نماید. در باغ بام هتل میتوان هوایی تاز کرد و در مجموعه ورزشی اش که شامل استخر، سونا و جکوزی و حمام ترکی است تنی به آب زد.

آدرس: خیابان نواب صفوی، بین نواب 12 و 16

برای اطلاع از قیمت های هتل آپارتمان آرمان را ببینید.

هتل آپارتمان بشری

از هتل بیرون می زنید و دو دقیقه بعد جلوی در باب الجواد حرم هستید. اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید در جست و جویتان حتما به این هتل آپارتمان خواهید رسید. بشری که در سال 1388 در هشت طبقه ساخته شده، امکانات متنوعی دارد. بسته به سلیقه تان می توانید در یکی از آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه، دبل یا رویال هتل بمانید و با رزرو سوئیت های vip از سونای گرمی نیز استفاده کنید.

در یکی از دو رستوران رضوی یا مروارید هتل که یکی از آنها منظرهی رو به حرم دارد، غذا بخورید. و در یکی از خیابان های اصلی مشهد باشید که هم به مراکز خرید نزدیک است و هم در چند قدمی بورس طلا و جواهر، آینه و شمعدان قرار گرفته.

آدرس: خیابان اندرزگو (خسروی نو) ، ابتدای بازار سرشور (مقابل باب الجواد)

برای اطلاع از قیمت های هتل آپارتمان بشری را ببینید.

هتل آپارتمان امید

در سایت هتل آپارتمان امید نوشته: نزدیک ترین مجموعه اقامتی به حرم. این گفته هم برمی گردد به فاصله 5 دقیقه ای این هتل آپارتمان تا حرم رضوی. هتل آپارتمان امید در سال 1395 آغاز به کار نموده و یکی از نوسازترین و مدرن ترین هتل آپارتمان های مشهد محسوب می گردد. سوئیت ها و اتاق های این هتل همگی از امکانات به روزی برخوردارند و همینکه درکنار پنجره بایستید حرم امام رضا (ع) خودنمایی می نماید و این منظره در رستوران آن هم که منویش از غذاهای ایرانی و فرنگی پر است، همراه تان خواهد بود. رستورانی که آشپز جلوی چشمتان غذا را آماده میکند.

مشهد، شهر مجموعه های آبی است و هتل آپارتمان امید هم مجموعه ای آبی شامل استخر، سونا و جکوزی دارد. مرکز خرید هتل هم که در پایین آن قرار گرفته شما را بی احتیاج از بیرون رفتن از هتل می نماید، مگر برای زیارت و گشت و گذار در خیابان های شلوغ شهر و مگر برای تماشا جاهایی مثل آرامگاه نادر که تنها 7 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شیرازی سوم

برای اطلاع از قیمت هتل آپارتمان امید را ببینید.

دیگر هتل آپارتمان های لوکس مشهد:

هتل آپارتمان اسپینو

آدرس: خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی پلاک 20

هتل آپارتمان انصار

آدرس:ابتدای خیابان شیرازی

رزرو هتل های 5 ستاره مشهد با برترین قیمت از صفحه هتل های پنج ستاره مشهد در وبسایت خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1898

به "اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید، این پست را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید، این پست را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید