بازی Civilization 7 اواسط زمستان عرضه می گردد؛ گیم پلی نو آن را ببینید

به گزارش لیسو، شرکت 2K اعلام نموده که بازی Sid Meiers Civilization VII در 11 فوریه (23 بهمن) برای کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Civilization 7 اواسط زمستان عرضه می گردد؛ گیم پلی نو آن را ببینید

اد بیچ (Ed Beach)، کارگردان خلاقیت استودیوی سازنده بازی، Firaxi Games، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

دنیس شیرک (Dennis Shirk)، تهیه نماینده اجرایی استودیو، نیز اضافه نمود:

جزئیات زیادی از بازی در جریان افتتاحیه گیمزکام در کنار نمایش گیم پلی آن به اشتراک گذاشته شد که ویژگی های نوآورانه تازه این اثر را برجسته کرد. در Sid Meiers Civilization VII، تصمیمات استراتژیک شما یک امپراتوری در حال تکامل را شکل می دهد. شما به عنوان یکی از بسیاری از رهبران افسانه ای در طول تاریخ حکومت می کنید و داستان خود را در طول عصرهای مختلف خواهید نوشت. هر عصر ماجراجویی غنی و ظریف خودش را دارد و با تمدن های قابل بازی منحصربه فرد، منابع موجود، زمین قابل کاوش و حتی سیستم های گیم پلی متفاوت، یک تجربه استراتژی عمیق و تاریخی را نوید می دهد.

بازی Sid Meiers Civilization VII در چهار نسخه در دسترس خواهد بود: نسخه استاندارد (Standard Edition)، نسخه دلوکس (Deluxe Edition)، فوندرز (Founders Edition) و نسخه کالکتورز بازی (Collectors Edition). نسخه استاندارد با قیمت 60 دلار در نینتندو سوییچ و 70 دلار در پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

نسخه دلوکس با قیمت 90 دلار در نینتندو سوییچ و 100 دلار در پلتفرم های دیگر در دسترس خواهد بود. این شامل دسترسی زودهنگام 5 روزه برای بازی و محتوای دانلودی پس از عرضه است. نسخه فوندرز با قیمت 120 دلار روی سوییچ و 130 دلار روی سخت افزارهای دیگر عرضه می گردد شامل محتوای دلوکس و محتوایی منحصربه فرد خود است و از 28 فوریه (10 اسفند) در دسترس قرار می گیرد. در سرانجام نسخه کالکتورز بازی شامل یک ساعت دکوراتیو، اکشن فیگور، پین فلزی، سکه، پوستر و غیره می گردد و بیش از 300 دلار قیمت دارد. بازیکنانی که بازی را پیش خرید می نمایند نیز به یکی از محتواهای انحصاری نسخه های پریمیوم دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2275

به "بازی Civilization 7 اواسط زمستان عرضه می گردد؛ گیم پلی نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Civilization 7 اواسط زمستان عرضه می گردد؛ گیم پلی نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید