تجربه هیتمن با هدست واقعیت مجازی سونی ممکن خواهد شد

به گزارش لیسو، استودیوی بازی سازی IO Interactive، سازنده مجموعه بازی های هیتمن اعلام نموده که می توان سه گانه اخیر هیتمن را به طور کلی با هدست واقعیت مجازی تجربه کرد. طبق این خبر، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر به نسخه پلی استیشن بازی هیتمن 3 اضافه خواهد شد.

تجربه هیتمن با هدست واقعیت مجازی سونی ممکن خواهد شد

علاوه بر مراحل بازی هیتمن 3 اگر بازی های هیتمن 1 و 2 را هم خریداری نموده باشید می توانید مراحل آن ها را به بازی هیتمن 3 اضافه کنید. از این طریق می توان سه گانه جدید هیتمن را تمام و کمال به وسیله هدست واقعیت مجازی سونی تجربه کرد.

سال 2016 بازنگری (ریبوت) هیتمن عرضه؛ یک بازنگری که با هدف بازگشت به ریشه های مجموعه و فاصله دریافت از بازی نسبتا اکشن هیتمن: آمرزش (Hitman: Absolution) ساخته شده بود. هیتمن جدید کاملا حس و حال هیتمن: پول خون (Hitman: Blood Money) را به این مجموعه برگرداند و به ریشه های های قتل های مخفی کارانه هیتمن بازگشت.

هیتمن 2016 دنباله ای به نام هیتمن 2 دریافت کرد که این دنباله بیش تر شبیه به یک بسته الحاقی بود و با همان فرمول قبلی چند مرحله غنی را به ما ارایه کرد. چند وقت پیش شاهد معرفی هیتمن 3 بودیم؛ پایانی بر سه گانه جدید هیتمن که سه گانه دنیای قتل نام دارد. توسعه دهنده ها بیان نموده اند این نسخه از هیتمن قرار است از بازی های قبلی تاریک تر باشد.

گشت وگذار در محیط های بازی و تغییر قیافه میان سیل جمعیت از زاویه اول شخص و به یاری یک هدست واقعیت مجازی حسابی ما را هیجان زده نموده اند. سری هیتمن همواره راجع به ارزش بالای تکرار مراحل بوده اند و حالا می توان تمام مراحل سه گانه دنیای قتل را چند دور دیگر از این زاویه دید جدید بازی کرد.

بازی هیتمن 3 ماه اوایل سال 2021 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1124

به "تجربه هیتمن با هدست واقعیت مجازی سونی ممکن خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هیتمن با هدست واقعیت مجازی سونی ممکن خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید