تریلر گیم پلی بازی نو سازندگان Gris منتشر شد

به گزارش لیسو، استودیوی نومادا (Nomada Studio) که در گذشته بازی شاهکار Gris را منتشر نموده بود، بازی نوا (Neva) را در دست فراوری دارد و اخیرا تریلری از گیم پلی آن عرضه نموده است.

تریلر گیم پلی بازی نو سازندگان Gris منتشر شد

نوا داستان تکان دهنده زن جوانی به نام آلبا (Alba) و پیوند مادام العمر او با یک گرگ باشکوه را در حالی که آن ها وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز در دنیایی در حال مرگ می شوند، به تصویر می کشد. آلبا پس از یک برخورد آسیب زا با نیرو های تاریکی، خود را با یک توله گرگ کنجکاو می یابد. این زوج با همکاری یکدیگر به یکدیگر یاری می نمایند تا بر موقعیت های خطرناک غلبه نمایند.

گرگ در طول زمان رشد می نماید و بالغ می گردد. این در حالی است که رابطه آلبا با او نیز در حال عبور از این دنیای نفرین شده و در حال نابودی تکامل می یابد. بر اساس آنچه استودیوی نومادابا گریس بدست آورد، نوا دارای عناصر پلتفرمر، پازل و مبارزه با دشمنان، با حداقل رابط کاربری، جلوه های بصری ظریف، انیمیشن با کیفیت بالا و موسیقی دلهره آور خواهد بود.

در رابطه با گریس، یک بازی مستقل، از بصری خیره نماینده و احساسی است که از مرزهای پلتفرمرهای سنتی فراتر می رود. این بازی داستان دختر جوانی به نام گریس را روایت می نماید که خود را در دنیایی بی رنگ و خالی از شادی و زندگی می بیند که به مرور و با پیشرفت در داستان، رنگ و بویی نو می یابد زیرا این بازی به عنوان استعاره ای از غم و اندوه و رشد شخصی عمل می نماید.

بدون شک مهم ترین عنصر این بازی سبک گرافیک بازی است که با توجه به بازی نوا، می توان گفت که به امضای استودیوی نومادا تبدیل شده است و احتمالا باید انتظار آثار مختلفی با این سبک هنری مجذوب کننده در آینده باشیم. هرچند به نظر می رسد که نوا تجربه ای درگیرنماینده تر از گریس را ارائه دهد.

بازی Neva قرار است در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2266

به "تریلر گیم پلی بازی نو سازندگان Gris منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر گیم پلی بازی نو سازندگان Gris منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید