بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO مهر ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش لیسو، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Spike Chunsoft با انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO رونمایی نموده اند.

بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO مهر ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

این نسخه به بازیکنان اجازه می دهد تا در کنار شخصیت های افسانه ای سری دراگون بال وارد نبرد های حماسی شوند. بخش Episode Battle به بازیکنان این امکان را می دهد که یکی از هشت شخصیت را انتخاب نموده و لحظات کلیدی نبرد در حماسه سری را دوباره زنده نمایند، Custom Battle بخش تازهی را برای تجربه معرفی می نماید که شرایط نبرد خاص خود را معین نمایند و با دیگران به اشتراک بگذارند. تریلر تازه بعلاوه شخصیت های تازهی را به لیست شخصیت های قابل بازی با زاماسو (Zamasu)، گوکو بلک (Goku Black)، گوکو سوپر (Goku Super)، گوهان (Gohan)، باردوک (Bardock) و غیره اضافه می نماید.

لازم به ذکر است که در کنار نسخه استاندارد، نسخه های دیگری نیز برای هواداران وجود خواهد داشت. نسخه دیجیتال دلوکس شامل نسخه استاندارد، سه روز دسترسی زودهنگام به بازی و سیزن پس است که شامل بیش از 20 شخصیت از جمله شخصیت های Dragon Ball Super: Super Hero و Dragon Ball Daima است. دسترسی زودهنگام به کاراکتر های اضافی نیز گنجانده شده است.

نسخه دیجیتال آلتیمیت شامل محتوای نسخه دلوکس و بعلاوه بسته ای است که به نوبه خود شامل لباس برای گوکو، یک مجموعه ایموت، دو پس زمینه و یک آیتم شخصی سازی می گردد. این نسخه بعلاوه شامل امکان احضار سوپر شنرون برای باز کردن قفل آیتم ها یا شخصیت ها است. نسخه کالکتورز بازی شامل محتوای نسخه دیجیتال آلتیمیت به همراه یک دیوراما و یک نشانک فلزی است.

در نهایت نسخه پریمیوم کالکتورز بازی که به طور انحصاری در فروشگاه باندای نامکو موجود است، شامل تمام محتوای کالکتورز و بعلاوه یک استیل بوک و چهار کارت انحصاری از Dragon Ball Super Card Game Fusion Worlds است.

بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO در 11 اکتبر (20 مهر) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1403 بروزرسانی: 27 خرداد 1403 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2267

به "بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO مهر ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO مهر ماه منتشر می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید