برنامه مهیج اپل برای حمل و نقل عمومی چیست؟ ، استفاده از سیستم عامل Ios برای پرداخت هزینه ها

به گزارش لیسو، شرکت اپل در نظر دارد برای حمل و نقل عمومی برنامه ای ویژه طراحی کند. درواقع بر اساس این برنامه هر نوع تردد بین شهری با یاری سیستم عامل ios امکان پذیر است.

برنامه مهیج اپل برای حمل و نقل عمومی چیست؟ ، استفاده از سیستم عامل Ios برای پرداخت هزینه ها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها هر نوع تردد در فضای شهری با یاری کارت های هوشمند انجام می گردد. درواقع کمتر فردی برای تردد در سطح شهر از پول نقد استفاده می نماید، اما به نظر می رسد شرکت اپل در کوشش است یک گام بزرگ دیگر برای تسهیل تردد درون شهری به کار ببندد.

بر اساس تصمیم جدید شرکت اپل، می توان از سیستم عامل ios و نسخه IOS 12.3 برای پرداخت های درون شهری و خدمات حمل و نقل استفاده کرد. البته فراموش نکنیم که قرار است این برنامه فعلا و به طور آزمایشی در نیویورک اجرا گردد و در صورت موفقیت به دیگر شهرهای ایالات متحده نیز وارد گردد.

اما اگر هنوز متوجه نشده اید که این سیستم دقیقا چگونه کار می نماید، ضروری است بدانید که این سیستم باعث می گردد شما اغلب پرداخت های خود را بدون این که احتیاج باشد کارت، وجه نقد و... را بهره ببرید تنها با یاری سیستم عامل گوشی هوشمندتان همه چیز را سر و سامان داده و از گیت های دریافت بلیت عبور کنید.

پیش از این در خبرهای مرتبط با IOS 12.3 خوانده بودیم که شرکت اپل 4 نسخه آزمایشی یا بتا را برای این سیستم عامل متتشر نموده و اکنون به نظر می رسد دلیل این کار معین است. درواقع هدف از این نسخه های آزمایشی، برنامه ریزی برای رسیدن به یک نسخه قدرتمند ارزیابی می گردد.

اگر این ایده انقلابی به پایان برسد باید گفت شرکت اپل با سیستم عامل خود یک موج جدید از تغییرات را ایجاد خواهد نمود و باید دید آیا سیستم عامل اندروید نیز به فکر اجرای روندی مشابه خواهد افتاد یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 202

به "برنامه مهیج اپل برای حمل و نقل عمومی چیست؟ ، استفاده از سیستم عامل Ios برای پرداخت هزینه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مهیج اپل برای حمل و نقل عمومی چیست؟ ، استفاده از سیستم عامل Ios برای پرداخت هزینه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید