برپایی 2 ایستگاه امنیت و سلامت در نوروز 1400 در فلاورجان

به گزارش لیسو، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فلاورجان در جلسه ستاد خدمات سفر که به ریاست معاون فرماندار و با حضور تمامی اعضا برگزار گردید، از برپایی دو ایستگاه امنیت و سلامت در نوروز 1400 در این شهرستان اطلاع داد.

برپایی 2 ایستگاه امنیت و سلامت در نوروز 1400 در فلاورجان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حافظ کریمیان روز 24 اسفندماه در حاشیه این نشست با اشاره به شرایط شهرستان که به رنگ زرد است، گفت: به منظور آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافران احتمالی در نوروز 1400، کمیته های مربوطه تعیین و وظایف هر کدام ابلاغ شد.

او اضافه کرد: همچنین مصوب شد هرگونه اسکان در شهرستان فقط توسط مراکز اقامتی مجاز و تعیین شده انجام گردد و تمامی واحدهای اقامتی دیگر به هر عنوان مجاز به پذیرش مسافر نبوده و فعالیت آن ها ممنوع است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فلاورجان ادامه داد: در این نشست مقرر شد ضمن هماهنگی کامل با ستاد ملی مبارزه با کرونا، پلیس راهور از ورود پلاک های خودروهای شهرهای نارنجی و قرمز جلوگیری نموده و همچنین دو ایستگاه امنیت و سلامت در مبادی ورودی شهرستان با همکاری جمعیت هلال احمر برپا گردد تا در صورت احتیاج، آماده ارائه هرگونه خدماتی به مسافران باشند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1503

به "برپایی 2 ایستگاه امنیت و سلامت در نوروز 1400 در فلاورجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 2 ایستگاه امنیت و سلامت در نوروز 1400 در فلاورجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید