بگونویل؛هتلی 3 ستاره واقع در سواحل مدیترانه مارماریس، تصاویر

به گزارش لیسو، هتل بگونویل مارماریس تنها 250 متر از ساحل فاصله دارد و با چشم اندازهای زیبایی که از دریای مدیترانه پیداست به روحتان جلا می بخشد. این هتل به خوبی در دل طبیعت جا گرفته و تماشای منظره های سرسبز، کوه های اطراف و حتی استخر داخل محوطه آرامشی را که به دنبال آن هستید به شما منتقل می نماید.

بگونویل؛هتلی 3 ستاره واقع در سواحل مدیترانه مارماریس، تصاویر

با ما همراه باشید و درباره افتتاح حساب بانکی در کانادا بیشتر بدانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بگونویل

هتل بگونویل مارماریس صرفا به خاطر نزدیکی به ساحل و زیبایی طبیعت اطرافش در بین گردشگران و خریداران بلیط هواپیما مارماریس محبوب نشده است. حتی مقرون به صرفه بودن آن هم دلیل اصلی جذب گردشگران نیست. امکانات رفاهی خوب و رفتار حرفه ای پرسنل هتل فاکتورهایی هستند که مهمانان هتل را به مشتری دائمی خود تبدیل نموده اند. امکاناتی مثل استخر روباز، تجهیزات اسپا، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان بخشی از امکانات هتل هستند.

انواع اتاق های هتل

واحدهای اقامتی هتل بگونویل مارماریس شامل 104 اتاق و سوئیت هستند که دکوراسیون مشابهی دارند و هیچ تنوعی در آن ها نمی بینید. فقط تعدادی از امکانات، ظرفیت و مشخصات اتاق ها با هم فرق دارند. بنابراین بسته به ترجیح خود می توانید یکی از اتاق های خانواده، استاندارد و یا سوئیت کرنر هتل بگونویل را انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل

کف اتاق های هتل بگونویل مارماریس سرامیک بوده و با مبلمان چوبی ساده ای دکور شده اند. تقریبا تمامی اتاق های هتل بالکن کوچکی دارند که از روی آن ها می توانید غروب خورشید و چشم اندازهایی از شهر یا ساحل را تماشا کنید. این اتاق ها نورگیری خوبی دارند و با امکاناتی مثل میز کار، کمد، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی یخچال، حمام اختصاصی و سشوار مجهز شده اند.

گزینه های صرف غذا

مهمانان برای صرف صبحانه و دیگر وعده ها باید به سالن غذاخوری هتل مراجعه نمایند، این غذاخوری 250 نفر گنجایش داشته و فضای تقریبا عظیم و نورگیری دارد. وعده صبحانه از ساعت 7 صبح تا 10 صبح، ناهار از 12:30 تا 2 بعد از ظهر، میان وعده یا عصرانه از ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر و شام از ساعت 7:30 تا 9 شب در این سالن سرو می گردد. رستوران اصلی هتل نیز با منوی انتخابی شامل انواع غذاهای محلی و بین المللی در فضای شیک و باصفایی از مهمانان پذیرایی می نماید. تراس این رستوران مشرف به استخر روباز هتل است و ظرفیت پذیرایی از 70 نفر را دارد. ضمن اینکه خدمات روم سرویس هم به صورت 24 ساعته در این هتل ارائه می گردد.

دیگر خدمات و امکانات هتل

اگر بلیط هواپیما مارماریس خریدید و هتل بگونویل را برای اقامت خود انتخاب کردید بدون شک لحظات آرامش بخشی را در حین اقامت سپری می کنید. اینجا می توانید برای آرامش به ساحل یا باغ هتل پناه ببرید و خستگی خود را در سالن ماساژ، حمام ترکی، سونا و اسپا از تن بیرون کنید و برای اینکه از برنامه ورزشی روزانه خود عقب نمانید به باشگاه هتل سربزنید. هتل بگونویل تفریحاتی از قبل تنیس، بیلیارد و اتاق بازی را برای مهمانان خود آماده نموده که برای بهره مندی از آن ها باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

دلایل انتخاب هتل

موقعیت مکانی خوب

قیمت مناسب

پرسنل خوش برخورد

استخر زیبا

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل بگونویل مارماریس

فاصله هتل بگونویل مارماریس تا ساحل مارماریس: 250 متر

فاصله هتل بگونویل مارماریس تا پارک آبی آتلانتیس: 750 متر

فاصله هتل بگونویل مارماریس تا مرکز خرید بلو پورت: 400 متر

فاصله هتل بگونویل مارماریس تا آمفی تئاتر مارماریس: 850 متر

فاصله هتل بگونویل مارماریس تا بازار پنج شنبه: 1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1142

به "بگونویل؛هتلی 3 ستاره واقع در سواحل مدیترانه مارماریس، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگونویل؛هتلی 3 ستاره واقع در سواحل مدیترانه مارماریس، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید