تخصیص کامل اعتبارات سال 1400 سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال

به گزارش لیسو، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت اعتبارات سال 1400 سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سه ماهه اول تخصیص صد در صدی یافت.

تخصیص کامل اعتبارات سال 1400 سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه اول سال 1400 اعتباری بالغ بر 45 هزار و 173 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای پیوست 1 سال 1400 این سازمان تخصیص یافت.

وی با اشاره به همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه کشوردر تامین منابع موردنیاز جهت مدرسه سازی، اضافه کرد: درحال برنامه ریزی برای توزیع اعتبارات بین استان ها هستیم تا فرایند احداث و تکمیل فضاهای آموزشی بدون وقفه ادامه یابد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تشریح بودجه عمرانی آموزش و پرورش در سال 1400، اظهار کرد: دی ماه سال 1396 تخصیص های سازمان نوسازی مدارس کشور در تمام ردیف ها صفر بود و هیچ پولی بابت مدرسه سازی تخصیص داده نشده بود، ولی در سه ماه باقی مانده از سال 1396 کوشش کردیم و توانستیم حدود 480 میلیارد تومان تأمین کنیم و به پروژه ها تخصیص دهیم.

لازم به ذکر است، در سال گذشته بیش از 14 هزار و 800 کلاس درس جدید در کشور به بهره برداری رسید و آمار مدارس نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی با کاهش 10درصدی به 19.5 درصد تنزل یافت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1629

به "تخصیص کامل اعتبارات سال 1400 سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص کامل اعتبارات سال 1400 سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید