تصاویر ، شمارش معکوس برای پیوستن فراری شاسی بلند به ناوگان پلیس ایتالیا

به گزارش لیسو، تصاویر اولیه فراری پوروسانگوئه (Purosangue) نشانگر آن است که این خودروی سوپر اسپورت برای انجام وظیفه به عنوان خودروی پلیس آماده به نظر می رسد. البته کارشناسان تا به امروز تصور می کردند استفاده از خودروهای سوپر اسپورت به عنوان ماشین پلیس عملی نباشد.

تصاویر ، شمارش معکوس برای پیوستن فراری شاسی بلند به ناوگان پلیس ایتالیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور 1، استفاده از خودروهای سوپراسپرت و سایر مدل های سطح بالا به عنوان خودروی پلیس به این علت غیر عملی به نظر می رسد که این خودروها فضای کمی برای حمل وسایل دارند و فضای داخلی چندانی برای حمل مظنونین ندارند. با این حال، فراری پوروسانگوئه (Purosangue) ممکن است برای افسرانی که در پی عملکرد و کارآیی بیشتر هستند، مناسب باشد. تصاویر نو و غیررسمی ما تا حدی نشان می دهد که پوروسانگوئه در صورت پیوستن به پلیس ایالتی ایتالیا چگونه به نظر خواهد رسید و اینکه آماده به عهده گرفتن وظابف خود هست یا خیر.

فضای صندوق عقب 16.7 فوت مکعبی این شاسی بلند می تواند تجهیزات مورد احتیاج افسران پلیس را جابجا کند. در قسمت جلو می توان صفحه نمایش سمت سرنشین این خودرو را برای استفاده پلیس تغییر کاربری داد. در دو صندلی عقب نیز می توان افسران یا مظنونان دیگری را در صورت اقتضای موقعیت حمل کرد، کاری که رما اسپایدر (Roma Spider) نمی توانست انجام دهد.

رنگ آبی و سفید در پوروسانگوئه خیره کننده است. در این مدل یک نوار درخشان نازک روی سقف خودرو را پوشانده و پرچم ایتالیا به عنوان یک خط برجسته بسیار ظریف در طرفین میان بدنه خودرو نشان داده شده است.

اگر پلیس ایتالیا هنوز سفارش خود را برای ثبت ننموده، ممکن است به علت تقاضای زیاد اولیه قدری دیرتر بتواند این مدل را به ناوگان خود اضافه کند. تقاضای اولیه آنقدر زیاد بود که فراری مجبور شد سفارشات خود را پس از اولین نمایش متوقف کند. شاسی بلند V12 دوباره به فروش می رسد، اما این خودروساز در ماه می خاطرنشان کرد که تا 2025 مشغول ساخت سفارشاتی خواهد بود که قبلا دریافت نموده است.

این یک امتیاز برای فروش این خودرو خواهد بود که تا سه ماهه اول سال 2023 تقریبا 10 درصد در ثبت سفارش افزایش داشت. Purosangue و Roma Spider نو مطمئنا به ناوگان پلیس ایتالیا، به همراه سه وسیله نقلیه اضافی که قبل از سرانجام سال روانه بازار می شوند، یاری خواهند کرد. با این حال، این مدل ها همچنان اسرار آمیز هستند و جزئیاتی دقیق از ویژگی ها و خصوصیات آن ها هنوز اعلام نشده است.

تا رسیدن آن ها، فراری روی پوروسانگوئه و بقیه ترکیب تمرکز خواهد نمود. فراری نو در سپتامبر 2022 با موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی وارد بازار شد. این موتور 715 اسب بخار قدرت و 528 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید و می تواند در 3.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن به بیش از 309 کیلومتر در ساعت می رسد. سیستم چهار چرخ متحرک، راننده فراری را قادر به رانندگی در جاده های مختلفی می نماید ممکن است دیگر ابرخودروها نتوانند از عهده آن برآیند.

اولین باری نیست که پلیس با افزودن یک فراری به ناوگان خود با سوپراسپرت ها سروکار پیدا می نماید. در سال 2014، لامبورگینی یک هوراکان را به پلیس ایالتی ایتالیا هدیه داد و دومین خودرو را در سال 2017 به آن هدیه داد. پلیس از آن برای انتقال اعضای بدن و خون به بیماران در سرتاسر ایتالیا استفاده نموده که نشان می دهد حتی ابرخودروهای غیرعملی نیز می توانند برای اهدافی در ناوگان پلیس به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید:

  • ببینید | یادی از قهرمان افسانه ای مسابقات بزرگ | فراری 1967، خودرویی برای تمام فصول
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2229

به "تصاویر ، شمارش معکوس برای پیوستن فراری شاسی بلند به ناوگان پلیس ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، شمارش معکوس برای پیوستن فراری شاسی بلند به ناوگان پلیس ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید