تغییر بزرگ و باورنکردنی در شیشه جلو خودرو ها

به گزارش لیسو، به لطف فناوری به کار گرفته شده به وسیله شرکت چینی فویاو مستقر در فوژو، استان فوجیان شیشه خودرو دیگر تنها برای جلوگیری از ورود باد و باران به خودرو نیست و میتوان از آن به عنوان یک صفحه نمایش هوشمند استفاده کرد. این شیشه هوشمند از طیف گسترده ای از مواد فوتوالکتریک نو، حسگر ها و وسایل الکترونیکی بهره میبرد.

تغییر بزرگ و باورنکردنی در شیشه جلو خودرو ها

شرکت فراوری شیشه اتومبیل چینی فویاو (Fuyao) اخیرا از توسعه شیشه ای (شیشه جلو) برای خودرو ها خبر داده که بسیار هوشمند و پیشرفته است و مجهز به عایق حرارتی نیز هستند.

به لطف فناوری به کار گرفته شده به وسیله شرکت چینی فویاو مستقر در فوژو، استان فوجیان شیشه خودرو دیگر تنها برای جلوگیری از ورود باد و باران به خودرو نیست و میتوان از آن به عنوان یک صفحه نمایش هوشمند استفاده کرد. این شیشه هوشمند از طیف گسترده ای از مواد فوتوالکتریک نو، حسگر ها و وسایل الکترونیکی بهره میبرد.

در طول سه دهه گذشته، شرکت فویاو توانایی خود را در بخش فراوری شیشه های نوآورانه و پیشرفته خودرو اختصاص داده است. این شرکت 4 درصد از عایدی خود را صرف تحقیق و توسعه می نماید و 9 پلت فرم ملی تحقیق و توسعه از جمله یک مرکز برای دانشگاهیان ساخته است.

در خارج از کشور، این شرکت شش مرکز تحقیق و توسعه برای هماهنگ کردن منابع دنیای در صنعت شیشه سازی تاسیس نموده است.

این شرکت با تجربه ای که در نوآوری دارد، شیشه های پنجره قطار پرسرعت مگلو را نیز توسعه داده است. این قطار با حداکثر سرعت 600 کیلومتر بر ساعت طراحی شده است و در حال حاضر سریع ترین وسیله نقلیه تجاری زمینی دنیا است.

فویاو با تنظیم ساختار داخلی مواد، شیشه ای را برای قطار توسعه داد که نه تنها وزن کمتری دارد، بلکه مسافران را قادر می سازد برای تنظیم نور، پنجره را لمس نمایند.

همزمان با توسعه سریع فناوری های دیجیتال در چین، این شرکت یک پروژه فراوری هوشمند دیگر را نیز در سال گذشته شروع کرد. به گفته این شرکت، از هر سه خودروی فراوری شده در سراسر دنیا، یکی از آن ها از شیشه های فویاو استفاده می نماید.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2133

به "تغییر بزرگ و باورنکردنی در شیشه جلو خودرو ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر بزرگ و باورنکردنی در شیشه جلو خودرو ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید