خبرنگاران استعمال قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه های آذربایجان شرقی ممنوع است

به گزارش لیسو، تبریز - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: استعمال هرگونه قلیان در قهوه خانه ها، رستوران ها، غذاخوری ها و سفره خانه های استان ممنوع است.

خبرنگاران استعمال قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه های آذربایجان شرقی ممنوع است

از سفر با تور تابستان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

حبیب امین زاده، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به هماهنگی قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان اضافه کرد: این اقدام به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به وسیله این اماکن بوده و این دستور به همه اماکن عرضه کننده قلیان در سطح استان ابلاغ شده و با متخلفان طبق قانون نظام صنفی برخورد قانونی می گردد.

وی گفت: انجام اقدام های پیشگیرانه به وسیله دستگاه های مسوول بر اساس وظایف محوله، هماهنگی و تعامل اتحادیه ها، اتاق اصناف، سازمان های تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی در اجرایی شدن این امر لازم است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با قدردانی از کوشش های بی وقفه و جهادگرانه تمامی اتحادیه ها، اصناف، بازاریان استان و دست اندرکاران حوزه سلامت، گفت: اصناف و بازاریان بویژه اتحادیه ها همیشه در کنار مردم بوده و در صف مقدم جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان قرار دارند و در شرایط حساس کنونی نیز در پیشبرد اهداف پیشگیرانه و سلامت محور، نقش سازنده و اثربخش خود را ایفا خواهند کرد.

امین زاده، با تاکید بر حمایت کامل این سازمان از تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی اعم مایعات ضدعفونی کننده و ماسک در استان ادامه داد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان به صورت مجزا و در قالب گشت های مشترک با اتحادیه ها، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی، اقدامات نظارتی مستمر را در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 714

به "خبرنگاران استعمال قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه های آذربایجان شرقی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استعمال قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه های آذربایجان شرقی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید