خبرنگاران واشنگتن صحنه درگیری حامیان و مخالفان ترامپ

به گزارش لیسو، تهران- خبرنگاران- واشنگتن در شروع این هفته به صحنه درگیری میان حامیان و مخالفان ترامپ تبدیل شده به طوری که چندین نفر در این درگیری ها زخمی و نزدیک به 30 نفر بازداشت شده اند.

خبرنگاران واشنگتن صحنه درگیری حامیان و مخالفان ترامپ

به گزارش بامداد دوشنبه خبرنگاران، ادعاهای بی اساس ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات موجب شده تا واشنگتن به محل درگیری میان حامیان و مخالفان رییس جمهوری تبدیل گردد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، درگیری میان وفاداران و معترضان ضد ترامپ منجر به دستگیری دهها تن، استفاده از چاقو در درگیریی ها و زخمی شدن افسران پلیس در اغتشاشات شده است.

پلیس منطقه کلمبیا گفت: نزدیک به 30 نفر به جرایم مختلف از جمله حمله، در اختیار داشتن اسلحه، مقاومت در برابر دستگیری و شورش، بازداشت شدند. این خشونت پس از غروب آفتاب شنبه (به وقت محلی) شروع شد.

پلیس گزارش داد که چهار نفر در این اغتشاشات با چاقو مورد ضرب قرار گرفته و یک مظنون به نام فیلیپ جانسون 29 ساله از واشنگتن به ظن حمله با سلاح مرگبار، دستگیر شد.

به گفته مقامات در طول تظاهرات هشت افسر پلیس نیز زخمی شدند.

اعتراضات و اختشاشات پس از خودداری دیوان عالی از آنالیز شکایتی برای ابطال نتایج انتخابات در ایالت های جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بروز کرد.

ترامپ در واکنش به رای دادگاه گفت از این تصمیم ناامید شده و دادگاه باعث شکست او شده است.

الکترال کالج روز دوشنبه برای ارائه آرای خود تشکیل جلسه می دهد و با این رای پیروزی جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در مقابل ترامپ را تقویت می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1348

به "خبرنگاران واشنگتن صحنه درگیری حامیان و مخالفان ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واشنگتن صحنه درگیری حامیان و مخالفان ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید