خداحافظی آیفون 11 با چین و سلام به بمبئی

به گزارش لیسو، شرکت اپل رسما مونتاژ گوشی آیفون 11 در هند را شروع کرد که این امر پیروزی بزرگی در راستای کوشش های دولت هند برای جذب شرکت های خارجی به شمار می فرایند.

خداحافظی آیفون 11 با چین و سلام به بمبئی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل ازراشاتودی، شرکت اپل رسما مونتاژ یکی از پرطرفدارترین گوشی های خود که همان آیفون 11 است را در شهر چنای هند شروع کرد.

پیوش گویال، وزیر بازرگانی هند، با اعلام این خبر در توئیتر نوشتموفقیتی عظیم در سیاست ساخت در هند. اپل فراوری آیفون 11 در هند را شروع کرد و برای نخستین بار یکی از محصولات پرطرفدار خود را به کشور ما آورده است.

منابع مطلع می گویند تعداد کمی از گوشی های آیفون 11 فراوری هند به بازار خرده فروشی این کشور منتقل شده اما در حال حاضر با محدودیت فراوری روبرو هستیم.

این منابع می گویند اپل میخواهد فراوری خود را در هند افزایش دهد و فراوری آیفون SE 2020 را در کارخانه ویسترون در بنگلور شروع کند.

شرکت اپل در کوشش است تا وابستگی خود به فراوری محصولات در چین را کاهش دهد و این در حالی است که هم اکنون بخش قابل توجهی از محصولات اپل و گوشی های آیفون در چین فراوری می گردد.

هند دومین بازار گوشی های هوشمند در دنیا است و اپل به فکر تمرکز بیشتر روی این کشور افتاده است.

ماه گذشته میلادی دهلی نو از برنامه 6.6 میلیارد دلاری خود برای جذب شرکت های عظیم تلفن همراه اطلاع داد.

منابع مطلع می گویند اپل سال هاست کوشش می نماید تا فراوری گوشی خود در هند را افزایش دهند اما در یافتن فراوری کنندگان قطعات با کیفیت و ایمن ناکام بوده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1084

به "خداحافظی آیفون 11 با چین و سلام به بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی آیفون 11 با چین و سلام به بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید