خطیبی: امروز یکی از برترین بازی های آلومینیوم بود، عجول بودن بازیکنان باعث از دست رفتن فرصت ها شد

به گزارش لیسو، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه امروز یکی از برترین بازی های آلومینیوم بود گفت: عجول بودن بازیکنان باعث از دست رفتن فرصت ها شد.

خطیبی: امروز یکی از برترین بازی های آلومینیوم بود، عجول بودن بازیکنان باعث از دست رفتن فرصت ها شد

به گزارش خبرنگاران از اراک، رسوی خطیبی در نشست خبری بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: روز گذشته گفتم بازی سختی در برابر تیم جنگنده و دونده نفت مسجدسلیمان داریم. کوشش برای رسیدن گل داشتیم که عجول بودن بازیکنان فرصت های خود را از دست دادیم.

وی مطرح نمود: در نیمه نخست برای اینکه زودتر به گل فزونی درست پیدا کنیم، شکل و هدف بازی را از دست دادیم. برای رسیدن به منطقه خطر نفت مسجدسلیمان برنامه دیگری داشتیم که این موضوع سبب به هم ریختگی شیرازه تاکتیکی تیم ما شد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: نیمه دوم این بازی یکی از بازی های خوب ما در این مدت بود. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که با صبر و حوصله کارهایی که گفته بودیم را انجام دادند و تغییر تاکتیکی مدنظرمان را اجرا کردند و توانستیم در نیمه دوم یک بازی منطقی به اجرا بگذاریم.

خطیبی بیان نمود: در نیمه دوم بازی توانستیم یکی دو فرصت خوب به دست آوریم و حتی می توانستیم به گل هم برسیم. به هر حال بازی را بردیم و این پیروزی را به ریاست فقید حراست آلومینیوم که چند روز پیش دار فانی را وداغ گفت و از زحمت کشان کارخانه بودند تقدیم می کنم.

وی اضافه کرد: علاوه بر این از بزرگان تیم چه آنان که بازی می نمایند و چه بازی نمی نمایند و در بین بازیکنان عامل همدلی هستند که راس آن میثم مجیدی واقع شده است تشکر می کنم. امیدوارم این بردها را ادامه بدهیم اما در نظر داشته باشید همانطور که روز گذشته هم در نشست خبری پیش از بازی گفتم نباید انتظارات را بالا ببریم چون اگر انتظارات بالا برود شرایط نیمه نخست این بازی تکرار می گردد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط تیم و تمجید سرمربی نفت مسجدسلیمان از تیم اراکی گفت: کمالوند به ما لطف دارد اما نباید به بازیکنان مان استرس وارد نموده و انتظارات از تیم را بالا ببریم زیرا آن ها اگر آرامش داشته باشند، قطعا فوتبال زیبایی به نمایش می گذارند.

خطیبی اضافه کرد: ما برنامه هایی هفتگی داریم و شیرینی و خوشحالی این بازی نهایتا تا فردا خواهد بود و پس از آن باید برای بازی بعدی آماده شویم. قطعا از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار می کنیم که اگر اتفاقی رخ ندهد همین فرایند را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: آلومینیوم تیمی یکدست و یکدل است که وقتی بازیکنی توپ را از دست می دهد بازیکن دیگر پوشش می دهد و این از عوامل موفقیت تیم ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم اما نحوه بازی کردن تیم غلط بود، البته نمی خواهم درباره تاکتیک تیم صحبت کنم اما با این حال در نیمه دوم هم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و هم نتیجه لازم را کسب کردیم.

خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عملکرد محمدامین اسدی که به تازگی به آلومینیوم اراک پیوسته اضافه کرد: اسدی نخستین بازی خود را انجام داد و یکی از بازیکنان خوب ما خواهد بود البته تا هماهنگ تر شدن با تیم قدری زمان می برد.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1868

به "خطیبی: امروز یکی از برترین بازی های آلومینیوم بود، عجول بودن بازیکنان باعث از دست رفتن فرصت ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: امروز یکی از برترین بازی های آلومینیوم بود، عجول بودن بازیکنان باعث از دست رفتن فرصت ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید