در خانه خود لوستر فانتزی شیک بسازید

به گزارش لیسو، هر فردی مایل است خلاقیت خود را به گونه ای در دکوراسیون خانه خود به نمایش بگذارد.

در خانه خود لوستر فانتزی شیک بسازید

یکی از کارهای خلاقانه ای که می توان برای منزل انجام داد ساخت لوسترهای فانتزی است. شما می توانید با کمترین هزینه و به راحتی برای منزل خود لوسترهای زیبا و منحصربه فرد درست کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

ساخت لوسترهای فانتزی

این لوسترها می توانند جلوه منزل شما را چندین برابر نمایند. در ادامه روش های ساخت این لوسترها را برایتان توضیح می دهیم.

طریقه درست کردن لوسترهای رنگی با روکش طبیعی چوب

یک استوانه فلزی در سایزی که مایل هستید چراغ خواب درست کنید انتخاب نموده و روی آن را با روکش چوبی بپوشانید. زمانی که روکش به فرم مورد نظر عایدی استوانه را از داخل آن خارج کنید. قسمت هایی که مخصوص قرار گرفتن لامپ است را سوراخ نموده و جای سرپیچ را در آن جاسازی کنید. پس از سیم کشی و نصب لامپ درون آن چراغ خواب شما آماده است. می توانید آن را از سقف منزل خود آویزان نمایید و از هنر زیبای خود لذت ببرید.

روش درست کردن لوستر با نوار پر

برای ساخت این لوستر زیبا به لوستر پارچه ای و گرد که از فروشگاه ها قابل خریداری است احتیاج دارید. بعلاوه نوار پر که از خرازی ها می توانید تهیه کنید. از پایین ترین نقطه لوستر پارچه ای خود که می خواهید پر داشته باشد، آغاز کنید و روی یک مستقیم پرها را بچسبانید. فاصله نوارها را کم بگیرید و تا لوسترتان پرتر باشد و زیبایی بیشتری بگیرد. این کار را تکرار کنید تا دایره تان مملو از پر گردد.

ساخت لوسترهای فانتزی استفاده از قطعات نواری روکش چوب

با استفاده از برش های نواری روکش چوب می توانید لامپ های منزل خود را به لوسترهای شیک و خلاقانه ای تبدیل کنید و این لوستر زیبا را بالای میز ناهار خوری خود نصب کنید.

ساخت لوسترهای فانتزی فرانسوی با نخ

سه حلقه قلاب دوزی در میزان های مختلف به صورتی که میزان حلقه ها طوری باید که داخل هم قرار بگیرند، تهیه کنید. حلقه ها را به هم متصل کنید. نخ کوبلن یا نوارهای پارچه ای که از پارچه های دور ریختنی بریده اید را به دور حلقه ها بپیچید. سپس سیم کشی لوستر را انجام داده و آن را از سقف آویزان کنید. شما می توانید این لوستر را با استفاده از نخ ها در رنگ های دیگر هم درست کنید. بعلاوه با بیشتر شدن تعداد حلقه ها می توانید لوسترهای بزرگ تری بسازید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب به روزترین فرش های ماشینی برای منزل شما سر بزنید.

نحوه ساخت لوستر پولکی صدفی

ابتدا اسکلت فلزی برای ساخت لوستر را درست نموده و پولکی های صدفی را به سلیقه خود از بازار تهیه نمایید. شما می توانید پولکی ها را خودتان با استفاده از طلق درست کنید.

ساخت لوستر کنفی زیبا و شیک

ابتدا یک دایره بالای بادکنک باد شده می کشیم تا جا برای بستن لامپ باشد. سپس نخ کنفی را که به چسب چوب آغشته است به دور بادکنک همانند کلافی مشبک می چرخانیم. در آخر بادکنک را ترکانده نموده و از داخل نخ ها خارج می کنیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب در کمترین زمان دکور خانه را متحول کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2051

به "در خانه خود لوستر فانتزی شیک بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه خود لوستر فانتزی شیک بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید