راه حل بزرگترین گروه هتلداری دنیا برای افزایش عایدی در پساکرونا

به گزارش لیسو، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، راه حل بزرگترین گروه هتلداری دنیا برای افزایش عایدی در پساکرونا مطرح شد.

راه حل بزرگترین گروه هتلداری دنیا برای افزایش عایدی در پساکرونا

رادیسون، یکی از بزرگترین گروههای هتلداری دنیا در بحبوحه برنامه ای پنج ساله برای دوبرابر کردن املاک خود به 3200 هتل در 120 کشور تا سال 2025 است. فدریکو گونزالس، مدیرعامل رادیسون به خبرنگاران گفت: بطور کلی، آسیا نقش مهمی در برنامه های تجاری آینده ما دارد.

رادیسون سال گذشته قراردادهایی را برای ایجاد 200 هتل در سراسر دنیا امضا کرد که از این تعداد 137 هتل در آسیا و اقیانوسیه هستند و سه تا پنج سال زمان احتیاج است تا هتل ها به مرحله بهره برداری برسد.

به نقل از رویترز، گونزالس اظهار کرد: رادیسون مجموعه هتل های خود در چین و هند را تا سال 2025 به ترتیب 1200 هتل افزایش خواهد داد.

او اضافه کرد که در امسال حدود 150 قرارداد امضا خواهد شد اما اقدامات سختگیرانه کرونایی چین می تواند بر تکمیل هتل های نو تاثیر بگذارد. در سرانجام برنامه توسعه شرکت، آسیا و اقیانوسیه بیشتر اتاق های هتل رادیسون را به خود اختصاص خواهند داد؛ اگرچه بسیاری از عایدیها همچنان از اروپا خواهد بود.

گونزالس گفت که انتظار می رود تا سال آینده عایدی و سود به سطح قبل از همه گیری بازگردد، زیرا محدودیت های بیماری کووید- 19 در سراسر دنیا برداشته شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2015

به "راه حل بزرگترین گروه هتلداری دنیا برای افزایش عایدی در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل بزرگترین گروه هتلداری دنیا برای افزایش عایدی در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید