تور ارزان یونان: رستوران های گیاهی میکونوس یونان را بشناسید

به گزارش لیسو، میکونوس به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب در یونان، رستوران های گیاهی متنوعی دارد که در آن ها می توانید برترین غذاها را نوش جان کنید بدون اینکه رژیم غذایی خود را ترک کنید.

تور ارزان یونان: رستوران های گیاهی میکونوس یونان را بشناسید

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

رستوران های میکونوس تنوع زیادی دارند و در بین آن ها می توانید رستوران های متعددی پیدا کنید که تماما گیاهی و وگان هستند یا اینکه در منوی خود بخشی مختص غذاهای گیاهی دارند.

میکونوس در یونان و در استان اژه جنوبی قرار گرفته است. اگر گیاه خوار هستید و دوست دارید در طول سفر رژیم غذایی خود را حفظ کنید، بد نیست که قبل از سفر در خصوص رستوران های گیاهی میکونوس اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه، تعدادی از مهم ترین رستوران های میکونوس را معرفی می کنیم که یا گیاهی هستند یا منوی مخصوص غذاهای گیاهی و وگان دارند.

رستوران Appaloosa

رستوران Appaloosa یک رستوران عالی و کامل برای امتحان کردن غذاهای متنوع است. منوی رستوران به غیر از غذای گیاهی، انواع غذاهای مختلف غیرگیاهی را شامل می گردد. آشپزی یونانی، مکزیکی و بین المللی را می توانید در این رستوران امتحان کنید. این رستوران، برترین غذاخوری شهر برای امتحان کردن غذاهای محلی نقاط مختلف جهان است. حتی یکی دو مورد غذای هندی هم در منوی آن دیده می گردد. برخی از انواع غذاهای غیرگیاهی را به درخواست شما با مواد گیاهی و کاملا وگان، تهیه می نمایند. برای اطلاع از ساعت کار رستوران بهتر است که قبلا با آن تماس بگیرید.

رستوران Bowl

رستوران Bowl یکی دیگر از رستوران های خوب میکونوس است است که منوی غذای گیاهی هم دارد. در این رستوران غذاهای مدیترانه ای، یونانی و بین المللی سرو می گردد. حتی غذاهای مخصوص خام گیاه خواران هم در منوی خود گنجانده است. این رستوران سرویس برای بیرون از رستوران دارد. منوی رستوران بسیار مفصل است و غذای غیرگیاهی هم در آن پیدا می گردد بنابراین اگر گروهی سفر می کنید و هرکدام رژیم غذایی متفاوتی دارید و دوست دارید با هم غذا بخورید، می توانید به این رستوران سر بزنید.

این رستوران به صورت فصلی یعنی از مارس تا اکتبر فعالیت می نماید. حتما قبل از رفتن به رستوران، تماس بگیرید و ساعت کار آن را بپرسید. این رستوران به غیر از غذاهای سالم، یک منوی مفصل از انواع نوشیدنی شامل ناموتی های متنوع، آب میوه های طبیعی، شربت و... دارد. در حدود 70 درصد از غذاها و دسرهای منو، بر پایه رژیم غذایی گیاه خواری تدارک دیده شده است.

رستوران Captains

رستوران Captains هفت روز هفته فعالیت می نماید. منوی آن علاوه بر غذای گیاهی شامل انواع غذاهای گوشتی است. غذاهای بدون گلوتن و انواع غذاهای مدیترانه ای در منو وجود دارد. این رستوران، یک رستوران یونانی است و غذاهای وگان و گیاهی آن در منو علامت مخصوص دارد. از بین این غذاها می توان به دلمه برگ مو، سبزیجات گریل شده، انواع نان و دیپ و بعلاوه بستنی ها و دسرهای وگان اشاره نمود.

رستوران Fokos Taverna

رستوران Fokos Taverna هر روز باز است و با غذاهای لذیذ گیاهی و غیرگیاهی به سبک مدیترانه ای، یونانی و خاورمیانه ای از مهمانان خود پذیرایی می نماید. این رستوران در محیطی دنج در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. مالک این رستوران کاملا با رژیم غذایی وگان و گیاه خواری آشنا است. منوی این رستوران گزینه های زیادی برای گیاه خواران دارد از جمله انواع سالاد، حمص، فلافل، سبزیجات بخارپز و کبابی و... بعلاوه می توانید برخی از غذاهای منو را سفارش دهید که با مواد گیاهی و کاملا وگان برایتان آماده نمایند. راستا این رستوران از میان مزارع می گذرد و در نهایت به ساحل می رسد. فرصت حضور در این رستوران و امتحان کردن غذاهای لذیذ و متنوع آن را نباید از دست بدهید. اگر همراهان تان گیاه خوار نیستند، در این رستوران می توانند از انواع غذاهای غیروگان لذت ببرند.

رستوران Kostas

رستوران Kostas یکی از رستوران های متنوع شهر است که غذای گیاهی هم دارد. انواع غذاهای مدیترانه ای و یونانی در منوی آن پیدا می گردد. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن، بخش خاصی از منو را به خود اختصاص داده اند. انواع سبزیجات کبابی و بخارپز، حمص، انواع غذای لذیذ با حبوبات و سس های مخصوص در منوی رستوران در نظر گرفته شده است. موقع سفارش دادن حتما به اطلاع کارکنان رستوران برسانید که وگان هستید.

رستوران Markos Falafel

رستوران Markos Falafel در کنار سایر غذاها، انواع غذاهای گیاهی هم دارد. در این رستوران انواع پیتزا و فست فود سرو می گردد. غذاهای مدیترانه ای، خاورمیانه ای و یونانی، بیشتر منوی رستوران را به خود اختصاص داده اند. همان طور که از نام این رستوران تعیین است، یکی از مهم ترین غذاهای رستوران، فلافل است. این رستوران به صورت فصلی کار می نماید و زمستان ها تعطیل است. حتما قبل از رفتن به رستوران تماس بگیرید و در خصوص ساعت کار آن ها بپرسید. تنوع غذاهای گیاهی رستوران قابل توجه است و مطمئنا شما را راضی می نماید.

رستوران Nice n Easy

رستوران Nice n Easy گرچه یک رستوران تماما گیاهی نیست، منوی غذاهای گیاهی آن بسیار متنوع و قابل توجه است. این رستوران هفت روز هفته از 12 و نیم ظهر تا 12 و نیم شب باز است. غذاهای ارگانیک، مدیترانه ای، یونانی و غیرگیاهی هم دارد. مدرن ترین غذاهای منطقه مدیترانه را می توانید در این رستوران نوش جان کنید. این رستوران در ساحل و در منطقه ای به نام ونیز کوچک قرار گرفته است که یکی از توریستی ترین منطقه ها میکونوس است. منوی غذاهای گیاهی رستوران، شامل غذاهایی با تغییرات مدرن برگرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای است و گوشه ای از فرهنگ غذایی یونان را نیز نشان می دهد.

کافه رستوران Point

کافه رستوران Point هر روز هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز است. غذاهای مدیترانه ای، یونانی، تلفیقی و غربی دارد و غذای غیرگیاهی هم در منوی آن وجود دارد. اگر همراه با دوستان خود سفر نموده اید که رژیم غذایی متفاوتی دارند، با هم می توانید در این رستوران غذا بخورید و از امتحان کردن غذاهای تلفیقی آن لذت ببرید.

رستوران Popolo

رستوران Popolo یکی از رستوران هایی است که غیر از منوهای معمول و متداول، یک منوی مخصوص غذای گیاهی دارد. این رستوران هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب فعالیت می نماید. انواع غذاهای ایتالیایی و اروپایی در منوی آن پیدا می گردد. بار سالاد و بار آب میوه دارد که تنوع آن ها حتما توجهتان را جلب می نماید. می توانید غذای خود را سفارش دهید و بیرون از رستوران نوش جان کنید. انواع ساندویچ های وگان در منوی رستوران دیده می گردد و حتی اگر بخواهید قهوه هم در این رستوران با شیر سویا سرو می گردد.

رستوران Sale and Pepe

رستوران Sale and Pepe در روزهای مختلف هفته ساعت کاری متفاوتی دارد بنابراین قبل از سر زدن به رستوران، حتما ساعت کاری آن را بپرسید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، انواع پیتزا، نوشیدنی و غذاهای غیروگان است. اگر دوست دارید پیتزا یا پاستای گیاهی بخورید، در انتخاب این رستوران شک نکنید.

منبع: کجارو / happycow.net
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1893

به "تور ارزان یونان: رستوران های گیاهی میکونوس یونان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: رستوران های گیاهی میکونوس یونان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید