سیل در غرب اروپا چند کشته برجای گذاشت

به گزارش لیسو، در اثر بارش های شدید و جاری شدن سیل در فرانسه، اسپانیا و ایتالیا چند نفر کشته و شماری نیز مفقود شده اند.

سیل در غرب اروپا چند کشته برجای گذاشت

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جاری شدن سیل در اثر بارش شدید باران، در اسپانیا، فرانسه و ایتالیا چند کشته و مفقود برجای گذاشت.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، جاری شدن سیل در فرانسه، طی هفته جاری سه کشته برجای گذاشت. در پی بارش های شدید ظرف 24 ساعت گذشته، چند وزارت خانه این کشور وضعیت هشدار نارنجی اعلام نموده اند.

روزنامه گاردین در این باره نوشت، یکی از قربانیان سیل در فرانسه، زنی انگلیسی است. وزارت کشور فرانسه روز پنجشنبه اعلام نمود 1800 عملیات نجات در نقاط مخلتفی از جنوب این کشور انجام گرفته است.

روز چهارشنبه پلیس اسپانیا اعلام نمود جسد فردی را چند ساعت پس از گزارش مفقود شدنش در سواحل ارنیس دمار پیدا نموده است. مأموران آتش نشانی اسپانیا نیز در جستجوی یک زن مسن و فرزندش هستند که در اثر طغیان رودخانه ای در ویلاورد به درون آب کشیده شده اند. در همین ناحیه، خوردویی نیز با دو سرنشین در سیلاب گرفتار شده جستجوی برای یافتن آنان ادامه دارد.

مقامات اسپانیایی روز پنجشنبه اعلام نمودند بارش شدید باران موجب قطعی برق و مختل شدن زندگی 20 هزار نفر شده است و 40 جاده نیز در کاتالونیا بسته شده است.

در ایتالیا نیز روز پنجشنبه یک راننده تاکسی پس از آن که به همراه خودرو خود در اثر تخریب پلی به درون رودخانه کشیده شد، در اثر خفگی جان باخت. گفته می گردد مسافر این تاکسی از این حادثه جان به در برده است. یک خوردو نیز در اثر شدت جریان سیل واژگون شده و سرنشین آن که زنی مسن بود جان خود را از دست داد.

تخریب پلی در ایتالیا در اثر طغیان رودخانه و کشته شدن یک راننده تاکسی در این حادثه

خسارات سیل در اسپانیا

خسارات سیل در فرانسه

رانش زمین در اثر سیل در ایتالیا

خسارات ناشی از سیل در ایتالیا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 469

به "سیل در غرب اروپا چند کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل در غرب اروپا چند کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید