شیران: فیزیک شهر نقش جدی برعملکرد روانی افراد دارد

به گزارش لیسو، نماینده مردم شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: فیزیک شهر نقش جدی در حوزه های روانی، روانشناسی و عملکردی بشر دارد.

شیران: فیزیک شهر نقش جدی برعملکرد روانی افراد دارد

به گزارش خبرنگاران، رضا شیران امروز در مراسم شروع عملیات اجرایی مجتمع مسکونی 2120 واحدی زندگی در منطقه رسالت مشهد اظهار کرد: جوان بودن شهردار مشهد یک پیغام را برای کل کشور دارد و آن هم این است که عملکرد وی مورد نگاه افراد مختلف مخصوصا جوانان است.

وی ادامه داد: امیدواریم این امر یک الگو در جهت جوانگرایی باشد و در این راستا، همه باید یاری کنیم. من در مدتی که از نمایندگی ام باقی مانده حتما با تمام توانم یاری می کنم؛ نه بخاطر فرد کلایی که تجربه خودش حائز اهمیت است؛ بلکه به خاطر این پیغام که باید به سرعت کار را به جوانان بسپاریم.

نماینده مردم شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد جمعیت در هر 10 سال در دنیا یک میلیارد افزایش پیدا می نماید، گفت: شاید نرخ رشد جمعیت ما از دنیا نیز بیشتر باشد. یکی از احتیاجهای جدی انسان مسکن است و اگر حاکمیت ها به این احتیاج پاسخ درست ندهند، بازهم انسان برای خود سرپناهی ایجاد می نماید حتی اگر شده این سرپناه در غار باشد.

شیران خراسانی بیان نمود: اینکه حاشیه شهر گسترش پیدا نموده به این علت است که به این احتیاج مسکن پاسخ درستی داده نشده است. انتهای منطقه شهید آوینی مشهد اصول شهرسازی رعایت شده و آپارتمان هایی ساخته شده که از نظر ایمنی و شرایط زندگی مناسب هستند اما چرا ما از ابتدای شهید آوینی این حرکت را انجام ندادیم؟ اگر بخواهیم منطقه شهید آوینی را اصلاح ساختار کنیم، باید هزار میلیارد تومان هزینه گردد.

وی گفت: قشر کم درآمد جامعه احتیاج به مسکن دارند و باید از آنها حمایت کنیم همچنین باید به آنها آموزش دهیم که می توانند در شهر هوشمند و با امنیت زندگی نمایند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فیزیک شهر نقش جدی در حوزه های روانی، روانشناسی و عملکردی بشر دارد، اگر به مناطق حاشیه نشین برزیل هم برویم می بینیم که خود فیزیک ساخته شده آنجا عامل بزه و خشونت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 134

به "شیران: فیزیک شهر نقش جدی برعملکرد روانی افراد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیران: فیزیک شهر نقش جدی برعملکرد روانی افراد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید