طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو

به گزارش لیسو، آیا شما هم نمی دانید چطور به فضای اطرافتان (اعم از خانه یا محیط کار) هویت بیشتری بدهید؟ ما یک پیشنهاد برای شما داریم: با استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو ، دیوارها را به نقاط کانونی تبدیل کنید. این پنل ها انواع و اقسام مختلفی دارند و در مدل، ابعاد، شکل و جنس بسیار متنوع هستند. ما تعدادی از مدل های محبوب خودمان را برای شما جمع آوری نموده ایم تا بتوانید از آن ها الهام بگیرید. این پنل ها، یک دکوراسیون ساده را به فضایی خارق العاده و با هویت تبدیل می نمایند.

طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو

جهت دریافت خدمات آلاچیق پارک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اولین نمونه ای که برای شما در نظر گرفتیم، یک طراحی ظریف و جالب است که متعلق به یک هتل می باشد. پنل های دیواری زیبایی که در تصویر زیر می بینید، محصول شرکتی است که در فراوری انواع و اقسام تخته های چوبی تخصص خاصی دارد. نتیجه این طراحی، یک لابی بسیار چشمگیر است که بیننده را به یاد جنگل می اندازد.

تصویر بعدی متعلق به طبقه 24 و 25 یک ساختمان اداری می باشد. بعد از بازسازی ساختمان با استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو دیواری ، اتاق های کنفرانس را از بقیه ساختمان متمایز ساختند. همانطور که می بینید این پنل ها که نقش دیوارهای جدانماینده را هم ایفا می نمایند از طرح یکدستی برخوردار نیستند، و قطعات شیشه ای که در برخی از نقاط آن ها به کار رفته هم اتاق ها را به یکدیگر متصل نموده و هم یک طرح چشمگیر به وجود می آورند.

پنل چوبی یک تکه ای که در عکس بعدی می بینید، در طراحی داخلی یک دفترِ کار استفاده شده. هدف از به کار گیری آن ها، تزئین دیوارهای اتاق پذیرش بوده. همانطور که می بینید صمیمیت و گرمای خاصی به محیط داده اند.

شاید در اغلب موارد دیده باشید که پنل های دیواری کل سطح دیوار را می پوشانند، اما همواره هم این اتفاق نمی افتد. دلیل چشمگیر بودن پنل های بعدی ما، تنها کوچک بودن آن ها نیست. مهم ترین ویژگی این پنل ها صداگیر بودن آن هاست. محصول یک شرکت سوئدی بوده و در اشکال مختلفی عرضه می شوند تا مشتری به سلیقه خودش آن ها را در کنار هم بچیند.

پنل هایی که در این اتاق خواب مدرن استفاده شده، تقریبا کل سطح دیوار را پوشش می دهند. روی آن ها با پارچه پوشیده شده و به همان اندازه که زیبا هستند، کارایی هم دارند. از دور مثل یک بالینِ تخت بسیار عظیم می مانند. از طرف دیگر، یک طرح انتزاعی و هندسی با رنگ تاکیدی به اتاق اضافه می نمایند.

به نظر میرسد طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو ، جای خود را در اتاق خواب ها پیدا نموده اند. طراحی بعدی، از یک دیوار تاکیدی پوشیده از پنل های چوبی و هندسی تشکیل شده. نوری که روی پنل ها تابیده و باعث می گردد اشکال متنوع آن بیشتر به چشم بیاید، از لامپ های LED مخفی شده پشت پنل ها ساطع می گردد. این نورپردازی همچنین حال و هوای گرم و دنجی هم به اتاق می دهد.

تصویر بعدی، یک نمونه دیگر از تاثیر جذاب و هنرمندانه طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو بر روی دیوار تاکیدی می باشد. اما این اتاق خواب مدرن، 2 دیوار تاکیدی دارد. پنل های این اتاق، شکل هندسی داشته و مثل قطعات پازل کنار هم قرار می گیرند. همچنین از دو رنگ چوبی و مشکی ساخته شده اند.

اتاق خواب بعدی متعلق به یک آپارتمان می باشد. دیوار تاکیدی این اتاق هم از پنل های مربعی چوبی پوشیده شده. نحوه چیدمان این پنل ها در کنار یکدیگر، یکی از جذاب ترین ویژگی های این طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو به شمار می رود. چند ردیف لامپ LED بینابین پنل ها نصب شده که عمق و زیبایی این ترکیب را بیشتر به چشم می آورد. این مدل از پنل ها، پایه و اساس بسیاری از طراحی های زیبا و مُد روز هستند.

پنل های دیواری خاصی وجود دارد که می توان از آن ها یک ترکیب سه بُعدی به دست آورد، مثل نمونه ای که در زیر می بینید. به رنگ های مختلفی که در این ترکیب به کار رفته دقت کنید. این مدل از پنل ها، تنوع رنگی و شکلی زیادی دارند و استفاده های زیادی میتوان از آن ها کرد. می توانید آن ها را به صورت سفارشی روی دیوار اتاق پذیرش یک شرکت یا هتل نصب کنید، یا فقط یک جذابیت معماری به خانه تان بدهید. بی نهایت گزینه پیش روی شماست و هرکدام از آن ها جذابیت خاص خود را دارند.

همه پنل هایی که در چند تصویر بعدی می بینید، محصول یک شرکت هستند. همه این طراحی ها شگفت انگیز هستند چون تخصص شرکت فراورینماینده آن ها، منسوجات منحصر به فرد و متنوعی است که هرگز از مُد نمی افتند و در هر فضای لوکس و مجللی جای خود را پیدا می نمایند. همه این بافت ها ساده ولی در عین حال چشمگیر، باشکوه و حتی تاثیرگذار هم هستند. این پنل ها اشکال و رنگ های مختلفی دارند و برای به کارگیری آن ها راه های زیادی وجود دارد. با تک تک آن ها می توان طرحی دکوراسیون داخلی چشمگیر به وجود آورد که هر فضای کسل نماینده ای را متحول کند.

اگر پنل های آکوستیک به نظر شما جالب و برای شرایط شما مناسب هستند، توصیه می کنیم از نمونه بعدی ما بهره ببرید. این مدل پنل swell نام دارد و شبیه کاغذ دیواری سه بُعدی می ماند. هم جنبه تزئینی و دکوری دارد، و هم با خاصیت صداگیر بودن خود یک فضای آرام و دلنشین به وجود می آورد. البته این پنل ها صدا را جذب نمی نمایند، بلکه آن را منتشر می نمایند.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 922

به "طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی با پنل دکوراتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید