(عکس) انعطاف بدنی و آمادگی بالای بیرانوند

به گزارش لیسو، البته که همه حضورش در آنتورپ با نیمکت نشینی همراه نبود؛ او بازی های خوبی حتی در مسابقات اروپایی به نمایش گذاشت، اما هیچ گاه از سوی کادر فنی تیم به خوبی دو دروازه بان دیگر یعنی بویتز فرانسوی و دی وولف بلژیکی حمایت نشد.

(عکس) انعطاف بدنی و آمادگی بالای بیرانوند

با این حال برای علیرضا بیرانوند نا امیدی معنایی ندارد. او می جنگد تا دوباره در فوتبال بلژیک بازی کند، چون از بچگی یاد گرفته برای رسیدن به خواسته ها باید زحمت کشید و مبارزه کرد و حق چیزی نیست که دو دستی تقدیم گردد بلکه برای رسیدن به آن باید از جان مایه گذاشت.

علیرضا بیرانوند می تواند یکی از مهره های کلیدی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 باشد. منتظر بوسه های او به روی توپ هستیم. همانند جام جهانی 2018 روسیه وقتی پنالتی کریس را مهار کرد. تیم ملی برای صعود به جام جهانی راه سختی را پیش رو دارد، اما وقتی انگیزه و آمادگی بالای بازیکنانی، چون علیرضا بیرانوند را می بینیم به این صعود با همه سختی ها امیدوار می شویم. به خصوص که با معنا و مفهموم رقابت در فوتبال آشنا هستند و آنرا به خوبی درک نموده اند.

بی تعارف اسکوچیچ وقتی شادمانه از صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 حرف می زند رویا بافی نمی کند. او تیمی دارد از خط دروازه تا نوک خط حمله که در اروپا هم جز بهترین ها هستند. از علیرضا بیرانوند گرفته که در جام جهانی پیشین با نمایش های درخشان خود خیلی ها را متوجه خود کرد تا مهدی طارمی که این فصل در پورتو با 16 گل و 11 گل موثرترین بازیکن این تیم پرتغالی بود. این کری خوانی علیرضا بیرانوند هم بی دلیل نیست. او می گوید به اردوی تیم ملی آمده تا بار دیگر مرد شماره یک تیم ملی باشد و به کادر فنی تیم باشگاهی اش ثابت کند در خصوص او اشتباه تصمیم می گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1647

به "(عکس) انعطاف بدنی و آمادگی بالای بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) انعطاف بدنی و آمادگی بالای بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید