تور فرانسه ارزان: فرانسه: به زودی ابتلا به کرونا به 250 هزار نفر در روز می رسد

به گزارش لیسو، وزیر بهداشت فرانسه هشدار داد که به زودی و در اوایل ماه ژانویه، تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در این کشور به 250 هزار نفر خواهد رسید.

تور فرانسه ارزان: فرانسه: به زودی ابتلا به کرونا به 250 هزار نفر در روز می رسد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر بهداشت فرانسه روز دوشنبه هشدار داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در اوایل ماه ژانویه به 250 هزار نفر در روز خواهد رسید.

سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین گزارش خود بیان کرد موارد ابتلا به اُمیکرون در هر 36 تا 72 ساعت دو برابر می گردد که این امر نشان می دهد این سویه نو از مزیت رشد قابل توجهی نسبت به نوع دلتا که اکنون گونه غالب است، برخوردار است.

از سوی دیگر، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا گفته سویه به شدت سرایت پذیر اومیکرون اکنون سویه غالب کرونا در آمریکا است و 73 درصد از موارد ابتلا در این کشور را تشکیل می دهد.

وبگاه شبکه خبری ای بی سی نوشته در بعضی از نقاط آمریکا 90 درصد از موارد ابتلا به کرونا به سویه امیکرون مبتلا شده اند. موارد ابتلا به امیکرون نسبت به تنها یک هفته گذشته 70 درصد افزایش پیدا نموده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1967

به "تور فرانسه ارزان: فرانسه: به زودی ابتلا به کرونا به 250 هزار نفر در روز می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: فرانسه: به زودی ابتلا به کرونا به 250 هزار نفر در روز می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید