لیورپول 3 ، برنتفورد 0؛ بردی راحت در غیاب صلاح و مانه، قرمزهای آنفیلد جدی ترین تعقیب کننده سیتی

به گزارش لیسو، خبرگزاری خبرنگاران- لیورپول پیروز شد در خانه خود به راحتی از سد برنتفورد بگذرد.

لیورپول 3 ، برنتفورد 0؛ بردی راحت در غیاب صلاح و مانه، قرمزهای آنفیلد جدی ترین تعقیب کننده سیتی

به گزارش خبرنگاران، از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه خود میزبان برنتفورد بود که این ملاقات در نهایت با رجحان سه گله قرمزها به سرانجام رسید. لیورپولی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به شدت به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند و توانستند در نبود ستارگان خود به راحتی برنتفورد را از پیش رو بردارند و همچنان جدی ترین رقیب منچسترسیتی در راستا قهرمانی باقی بمانند.

توضیح گل ها:

لیورپول 1-0 برنتفورد؛ فابینیو(44): ترنت الکساندر آرنولد ضربه کرنر را روی دروازه برنتفورد فرستاد و فابینیو با فرار از یار مستقیم خود توانست به توپ ضربه بزند و در آستانه سرانجام نیمه اول لیورپول را پیش بیاندازد.

لیورپول 2-0 برنتفورد؛ چمبرلین(69): توپ ارسالی از سمت چپ به وسیله رابرتسون این بار به چمبرلین رسید تا این بازیکن با ضربه سر گل دوم قرمزها را به ثمر برساند.

لیورپول 3-0 برنتفورد؛ مینامینو(77): فیرمینو با فشار آوردن به خط دفاع برنتفورد توانست توپ را از مدافع این تیم بگیرد و آن را به مینامینو برساند. بعد از انجام یک دو، توپ دوباره به مینامینو رسید تا بازیکن ژاپنی دقایقی بعد از ورودش به زمین با یک ضربه آرام دروازه حریف را به راحتی باز کند.

لیورپول امروز در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم خانگی خود یعنی آنفیلد میزبان برنتفورد بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-0 به سود تیم میزبان پایان یافت. لیورپول آغاز رجحان داشت می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی روی یک ضربه کرنر دروازه برنتفورد را باز کند اما دیه گو ژوتا نتوانست از فرصت خود استفاده کند.

در دقیقه 14 باز هم این لیورپول بود که خلق موقعیت کرد و می توانست دروازه برنتفورد را باز کند اما شوت ترنت الکساندر آرنولد از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 22 لیورپول تا آستانه باز کردن دروازه برنتفورد پیش رفت اما ضربه ویرژیل فن دایک با واکنش فوق العاده آلوارو فرناندز برگردانده شد تا بازی با تساوی بدون گل در ادامه پیدا کند.

در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود در نیمه اول نزدیک می شد لیورپول پیروز شد در دقیقه 44 گل اول را به ثمر برساند تا با پیروزی راهی رختکن گردد. روی یک ارسال کرنر روبرتو فیرمینو در دهانه دروازه پیروز به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 گردد. در دقیقه 59 برنتفورد می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما امبمبو در مصافی تقریباً تک به تک با آلیسون بکر توپ را به بیرون زد تا یک فرصت فوق العاده برای تیم مهمان از دست رفته باشد.

در دقیقه 63 لیورپول بسیار بدشانس بود که نتوانست گل دوم را هم وارد دروازه برنتفورد کند. ضربه زیبای دیه گو ژوتا با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی با نتیجه 1-0 دنبال گردد. در دقیقه 67 باز هم دیه گو ژوتا یک موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست داد. ستاره پرتغالی در موقعیت تک به تک با دروازه برنتفورد نهاده شد اما باز هم ضربه او با واکنش استثنایی فرناندز همراه شد. در دقیقه 69 لیورپول بالاخره توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال اندی رابرتسون به روی دروازه با ضربه تمام کننده و زیبای اکسلد چمبرلین همراه شد تا نتیجه 2-0 گردد.

در دقیقه 77 لیورپول پیروز شد خیال خود را از پیروزی به شکل کامل راحت کند. اشتباه عجیب دروازه بان و مدافع آن برنتفورد، باعث شد تاکومی مینامینو روی پاس فیرمینو گل سوم لیورپول را هم به ثمر برساند. در دقیقه 88 لیورپول می توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند اما بی دقتی گایل گردن در مصافی تک به تک با دروازه برنتفورد مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا این بازی با همان 3-0 تمام شده و لیورپول جای چلسی را در رده دوم بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1969

به "لیورپول 3 ، برنتفورد 0؛ بردی راحت در غیاب صلاح و مانه، قرمزهای آنفیلد جدی ترین تعقیب کننده سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول 3 ، برنتفورد 0؛ بردی راحت در غیاب صلاح و مانه، قرمزهای آنفیلد جدی ترین تعقیب کننده سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید