بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی

به گزارش لیسو، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: خانه تاریخی اربابی اردبیل با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی در حال بازسازی است.

بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در جلسه با سرمایه گذار خانه اربابی اردبیل گفت: این خانه که با عنوان خانه اربابی در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده در حال بازسازی برای تکمیل و بهره برداری از آن است.

او ادامه داد: این بنا با زیربنای 550 متر با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی به وسیله بخش خصوصی در حال بازسازی و بازسازی بوده و اقدامات اجرایی در این خانه تاریخی فعال است.

شایقی گفت: خانه اربابی برابر ضوابط و مقررات بازسازی آثار تاریخی با نظارت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در حال بازسازی بوده و تمامی ضوابط در آن لحاظ شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل ادامه داد: براساس هدفگذاری های اجرا شده این بنا بعد از بازسازی با کاربری رستوران سنتی با اشتغالزایی بیش از 10 نفر آغاز به فعالیت خواهد نمود.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1896

به "بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: بازسازی خانه اربابی اردبیل با 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید