نشست مجازی مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور برگزار گردید

به گزارش لیسو، نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور به صورت مجازی برگزار شد.

نشست مجازی مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ اقامت تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، با توجه به شیوع بیماری کرونا و براساس دستورالعمل ستاد مبارزه با این بیماری، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی نهمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید.

در ابتدا زارع مدیر امور رفاهی دانشگاه علم و صنعت به اعضای حاضر در جلسه خیر مقدم گفتند و در ادامه گودرزی مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران و دبیر شورای رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه علم و صنعت به منظور فراهم کردن فرصت این نشست به صورت مجازی، از حضور و مشارکت کلیه مدیران حاضر در اتاق جلسات مجازی تشکر نموده و با اشاره به اهداف تشکیل این نشست ها که هم افزایی در موضوعات رفاهی، انتقال تجربیات، تبادل اطلاعات و تجمیع امکانات و… را در پی خواهد داشت، به تغییر در شیوه خدمت رسانی دانشگاه ها، به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکید کردند.

سپس با توجه به دستور جلسه، هر یک از مدیران رفاهی 13 دانشگاه برتر کشور گزارش عملکرد خدمات رفاهی خود در سال 98 را ارائه نمودند. کلیه دانشگاه ها در اسفندماه سال گذشته به دلیل بیماری کرونا فاقد فعالیت های گردشگری و مراکز اقامتی بوده و به منظور حفظ سلامتی همکاران دانشگاهی نسبت به ارائه خدمات رفاهی به صورت مجازی و غیر حضوری اقدامات خوبی انجام داده اند.

در بخش دیگر گودرزی دبیر شورای رفاهی سیزده دانشگاه سطح یک کشور، با تشکر از زحمات مدیران و همکاران رفاهی دانشگاه ها با اشاره مجدد به موضوع مسکن به عنوان یک دغدغه اساسی و همچنین اهمیت خدمات بیمه ای برای کارکنان محترم دانشگاه، به دبیران کمیته های زمین و مسکن، تعاون و بیمه بر فعال سازی و تشکیل مستمر کمیته های مربوط توصیه کردند تا برای دستیابی به ظرفیت ها و امکانات مورد احتیاج، همت و کوشش مضاعف داشته و در جلسه آینده نسبت به ارائه گزارش و اشتراک گذاری فعالیت ها و نتایج به دست آمده اقدام کنند.

در انتها نشست نیز با دعوت از کننده شرکت شبکه بازار رضوی، ایشان با ارائه توضیحاتی از سابقه فعالیت خود در حوزه خدمات رفاهی که می توانند به این 13 دانشگاه برتر کشور ارائه دهند، شرکت خود را معرفی نمودند. مقرر شد نشست بعدی در شهریور ماه و به صورت حضوری برای دانشگاه های مستقر در استان تهران و مجازی برای سایر دانشگاه ها (در صورت استمرار شرایط جاری) برگزار شود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1058

به "نشست مجازی مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی مدیران رفاهی دانشگاه های سطح یک کشور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید