نصیری: 70 روز خانه نشین شده بودم و کسی سراغم را نگرفت، سال جاری دوبنده تیم ملی را می خواهم

به گزارش لیسو، نفر اول وزن 65 کیلوگرم جام بین المللی تختی گفت: راه سختی را سال جاری سپری کردم تا بتوانم دوباره کشتی بگیرم.

نصیری: 70 روز خانه نشین شده بودم و کسی سراغم را نگرفت، سال جاری دوبنده تیم ملی را می خواهم

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

میثم نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اولی اش در وزن 65 کیلوگرم جام تختی گفت: راه سختی را سال جاری سپری کردم تا بتوانم دوباره کشتی بگیرم. کسی هم پیگیر حالم نشد و ماه ها درگیر بیماری و بیمارستان بودم. بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی برای جهانی 2019، دچار سرگیجه شدم، پزشک اشتباه تشخیص داد و و به یک شست وشوی ساده گوش بسنده کرد، درحالیکه دچار عفونت گوش میانی شده بودم و احتمال داشت به این خاطر حتی تا آخر عمر دچار ضایعه جبران ناپذیری شوم.

وی ادامه داد: مدتی طولانی در بیمارستان و منزل تحت درمان بودم و عملا 70 روز خانه نشین شدم. سه ماه طول کشید که بتوانم درست راه بروم. درست از زمانی که قرار بود به جام یاشاردوغو بروم، زمین گیر شدم و تا همین چند وقت پیش درگیر این بیماری بودم.

عضو تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 پاریس با اشاره به کشتی هایش در لیگ برتر، توضیح داد: شرایط خوبی داشتم اما در لیگ هم در 65 کیلوگرم و هم 70 کیلوگرم کشتی گرفتم. الان هم خیلی شرایط خوبی ندارم، اما بهتر از گذشته هستم. زورم به 70 کیلوگرم نمی رسید که دوباره در 65 کیلوگرم کشتی گرفتم، با این قانون نمی توانم در 70 کیلوگرم کشتی های خوبی بگیرم. در لیگ جهانی که 70 کیلوگرم کشتی گرفتم، اذیت شدم، اما در جام تختی راحت سروزن رسیدم.

این کشتی گیر زنجانی با اشاره به مبارزه هایش در جام تختی تاکید نمود: پیمان بیابانی، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین مقصودی را که از مدعیان اصلی 65 کیلوگرم بودند را بردم و به فینال رسیدم. در فینال هم ابوالفضل حاجی پور را شکست دادم تا نشان دهم هنوز هم می توانم مدعی اصلی این وزن باشم.

میثم نصیری در پایان گفت: سال جاری برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دورخیز نموده ام، اول باید سهمیه این وزن را برای المپیک بگیریم و بعد هم در توکیو نماینده ایران بهترین عملکرد را مقابل رقبا داشته باشد. خدا بزرگ است و من هم ان شاءالله روز به روز بهتر خواهم شد. تلاشم را می کنم و خدا هم یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 685

به "نصیری: 70 روز خانه نشین شده بودم و کسی سراغم را نگرفت، سال جاری دوبنده تیم ملی را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: 70 روز خانه نشین شده بودم و کسی سراغم را نگرفت، سال جاری دوبنده تیم ملی را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید