احتیاج 6 هزار پروژه آموزشی کشور به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش لیسو، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در حال حاضر افزون بر 6 هزار پروژه آموزشی در کشور داریم که ادامه روند تکمیل آن ها نیازمند حدود 20 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

احتیاج 6 هزار پروژه آموزشی کشور به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار

ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: همه به خوبی واقفیم که اعتبارات دولتی با وجود رشد خوبی که داشته اند، جوابگوی تامین فضا های آموزشی مورد احتیاج کشور نیستند.

وی گفت: در حال حاضر افزون بر6 هزار پروژه آموزشی در کشور داریم که ادامه روند تکمیل آن ها احتیاجمند حدود 20 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به امکان قانونی فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در لایحه بودجه 1401، افزود: این محل منبع خوبی را برای تامین بودجه وزارت آموزش و پرورش فراهم می نماید؛ اما تا به حال عملیاتی نشده است که تحقق این امر احتیاجمند همت جدی و همکاری مدیران استانی به ویژه استانداران محترم است.

قفلی با اشاره به رشد جمعیت دانش آموزی کشور، بیان نمود: افزایش روند مهاجرت اتباع کشور های همسایه و بعلاوه هموطنان با توجه به مسائل زیست محیطی و آب و هوایی از جمله مسائل دیگری است که کلان شهر ها و برخی منطقه ها را با مسائل جدی در تامین امکانات آموزشی روبرو نموده است که حل و فصل آن ها احتیاجمند اقدام و مشارکت همگانی است.

خبرنگاران علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2109

به "احتیاج 6 هزار پروژه آموزشی کشور به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج 6 هزار پروژه آموزشی کشور به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید