هدفون بیسیم ریلمی بادز ایر در تاریخ 17 دی وارد چین می گردد

به گزارش لیسو، برند چینی ریلمی اعلام نموده است که هدفون ریلمی بادز ایر در تاریخ 7 ژانویه برابر با 17 دی وارد بازار می گردد. گفته می گردد ریلمی بادز ایر یک هدفون بی سیم واقعی است که البته ابتدا در چین وارد بازار می گردد.

هدفون بیسیم ریلمی بادز ایر در تاریخ 17 دی وارد چین می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ریلمی بادز ایر طی هفته گذشته رونمایی شد و در حال حاضر فقط با قیمت 56 دلار در هندوستان موجود است.

این هدفون بیسیم، با یک درایور تقویت کننده باس 12 میلی متر همراه است و یک تراشه R1 سفارشی را شامل می گردد که امکان اتصال پایدار را فراهم می نماید.این هدفون دارای تاخیر بسیار کم 120 ms است و دارای یک شارژ است که زا شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می نماید و در هر بار شارژ باتری 17 ساعت استفاده را فراهم می نماید.

افزون بر این هدفون بیسیم دارای یک نشانگر LED در قسمت جلویی به همراه یک دکمه اتصال است. پس از جفت شدن ، در هنگام باز کردن جلد گوشی ، هدفون به طور اتوماتیک به تلفن هوشمند وصل می گردد. این محصول در سه رنگ سفید ، سیاه و زرد موجود است. ریلمی بادز ایر دارای کنترل های لمسی است و در هر هدفون آن دو میکروفون وجود دارد. یکی برای تماس ها و دیگری برای لغو سر و صدا در هر تماس

منبع: انتخاب
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 620

به "هدفون بیسیم ریلمی بادز ایر در تاریخ 17 دی وارد چین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بیسیم ریلمی بادز ایر در تاریخ 17 دی وارد چین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید