هند مدعی حمایت مردم آمریکا از خود مقابل چین شد

به گزارش لیسو، هند با استناد به نظر سنجی یک موسسه استرالیایی اظهار داشت: مردم آمریکا خواستار حمایت کاخ سفید از هند مقابل کشور چین هستند.

هند مدعی حمایت مردم آمریکا از خود مقابل چین شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، هند با استناد به نظر سنجی اجرا شده توسط موسسه استرالیایی Lwoy اعلام نمود: مردم آمریکا خواستار حمایت کاخ سفید از دهلی نو هستند.

این رسانه هندی توضیح داد: مردم آمریکا هند را شریک کشورشان می دانند و از دولتمردان خود می خواهند در تقابل نظامی و مالی با چین از دهلی نو حمایت نمایند.

نتایج این نظر سنجی که 1101 آمریکایی در آن شرکت نموده اند نشان می دهد که مردم آمریکا خواستار طرفداری دولتمردان این کشور از هند هستند.

علی رغم ادعای مسئولین هندی بیش از 60 درصد از مردم آمریکا خواستار بی طرف ماندن سران کاخ سفید در نزاع بین هند و چین شده اند.

در یکی از سوالات که اجبارا از شرکت نمایندگان خواسته شدن بود میان چین و هند یکی را انتخاب نمایند بیشتر شرکت نمایندگان به هند رای داده بودند.

تعداد کسانی که از کاخ سفید خواسته بودند در صورت باقی نماندن گزینه بی طرفی از هند حمایت کند 32 درصد بوده و در مقابل حدود 4 درصد از مردم آمریکا خواستار حمایت کشورشان از چین شده اند.

لازم به ذکر است این نظر سنجی در حالی انجام می گردد که نظامیان هندی و چینی در مرزهای مشترک مستقر هستند و اخیرا نیز یک نزاع کامل را تجربه نموده اند که در آن 20 سرباز هندی کشته شده اند.

در منطقه جنوب آسیا هند جزو متحدین آمریکا به شمار می رود و در مقابل چین و پاکستان ارتباط بسیار خوبی با هم دارند.

با اینکه مذاکرات میان هند و چین در جریان است ولی طرفین در حال استقرار سنگین ترین تجهیزات نظامی خود در مرزهای مشترک هستند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1101

به "هند مدعی حمایت مردم آمریکا از خود مقابل چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند مدعی حمایت مردم آمریکا از خود مقابل چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید