وابلر تبلیغاتی، راهی عالی برای فروش محصول

به گزارش لیسو، برای فروش مناسب یک محصول، علاوه بر کیفیت بالای خود محصول و بسته بندی آن، تبلیغات و شناساندن آن به جامعه هدف مهم ترین ضرورت را دارد و هیچ محصول درجه یکی بدون اینکه شناخته گردد فروش خوبی نخواهد داشت.

وابلر تبلیغاتی، راهی عالی برای فروش محصول

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام خانه چاپ و گرافیک، تبلیغات دهان به دهان درباره کیفیت محصول که از دوران قدیم رواج داشته و هنوز هم از آن استفاده می گردد دیگر به هیچ وجه به تنهایی در بازار پر از ازدحام و رقبای قدرتمند کافی نیست و باید به فکر تبلیغات مدرن، موثر و سریع تر بود.

وابلر چیست؟

یکی از نو ترین ابزارهای تبلیغاتی برای جلب توجه بیننده و معرفی محصولات وابلر ها هستند. این تبلیغات خاص و جالب ترکیبی از کاغذ چاپ شده با پوشش مقاوم همچنین طلقی شیشه ای که از یک طرف به این برگه چاپ شده و از طرف دیگر به قفسه محصول، دیوار یا هر سطح دیگری می چسبند، به صورت معلق آویزان می گردد و خود را به صورت چشمگیری به مشتریان بالقوه نشان می دهد.

به علت شیوه نصب معلق وابلر ها، این ابزار تبلیغاتی از نظر بازده و مقدار تاثیرگذاری بسیار بالاتر از سایر شیوه های تبلیغاتی بوده و مخصوصا برای معرفی محصولات نو بسیار فوق العاده عمل می نماید.

طراحی و چاپ وابلر

وابلر ها را می توان در هر مقدار و طرحی متناسب با محصولی که قرار است تصویر یا اطلاعات آن رویش بیاید طراحی و چاپ کرده و برش داد. مراحل ساخت یک وابلر به این صورت است که در ابتدا طراحی وابلر تبلیغاتی شما انجام می گردد، سپس روی کاغذ گلاسه با ضخامت بالا چاپ می گردد و روی آن با پوششی از جنس سلفون مات و یا براق مقاوم می گردد. پس از آن طلقی شیشه ای به پشت آن می چسبد و برای شما ارسال می گردد. تنها کافی است از سمت دیگر طلق شیشه ای روکش محافظ چسب آن را باز کرده و به سطح مورد نظر خود بچسبانید.

در خانه چاپ و گرافیک می توانید تنها با وارد کردن سایز، نوع پوشش چاپ و تعداد وابلر مورد احتیاج خود قیمت بروز را بصورت لحظه ای مشاهده کرده، مقایسه کرده و وابلر خود را داشته باشید.

علاوه بر وابلر، راه حل های تبلیغاتی دیگری وجود دارد که برای دریافت بالاترین بازدهی بایستی از ترکیب آن ها با یکدیگر استفاده کرد. طراحی و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی، چاپ تراکت و پوستر تبلیغاتی، چاپ لیبل و برچسب های خلاقانه محصول، چاپ بسته بندی مجذوب کننده و چشم نواز و هر شیوه دیگری برای تبلیغات و برندینگ نام شرکت و محصول در خانه چاپ و گرافیک به وسیله تیم برندینگ و هویت بصری و چاپخانه مجهز این مجموعه با بالاترین کیفت و سرعت انجام می گردد.

ابزار مهم دیگری که استفاده ای مداوم و همیشگی در امر فروش محصولات دارد و می توان با کمی ظرافت و خلاقیت آن را وسیله ای برای مطرح کردن هر چه بیشتر نام و برند خود کرد فاکتور فروش محصولات است.

فاکتور فروش

فاکتور سندی تجاری است دارای معینات کامل خریدار و فروشنده تا از اقلام خریداری شده، قیمت هر محصول، تعداد هر مورد و... در یک معامله بصورت رسمی معین گردد، به اسم سند و مرجعی برای خرید و فروش کالا. در واقع می توان گفت که فاکتور، یک قرارداد کوچک خرید و فروش است. هر اطلاعاتی که در خصوص یک معامله احتیاج است را می توان در فاکتور گنجاند.

داشتن یک فاکتور سفارشی با طراحی اختصاصی، تاثیر زیادی در کسب و کار شما دارد. داشتن فاکتور سفارشی دارای سربرگ های اختصاصی با نام، لوگو و برند شما، کسب و کارتان را حرفه ای جلوه می دهد. فاکتورهای سفارشی، شامل اطلاعات تماس، نام برند و لوگو شما است و با طراحی و رنگ بندی مورد نظر شما تهیه می شوند.

چاپ فاکتور

در خانه چاپ و گرافیک، برای چاپ دیجیتال فاکتور رسمی احتیاجی به طراحی ندارید تنها کافی است اطلاعات خود را برای ما ارسال کرده و از فرم های آماده بهره ببرید و فاکتور رسمی خود را در تعداد نسخه و تیراژ درخواستی دریافت نمایید با این حال توصیه اکید ما این است که همواره از طراحی اختصاصی خودتان برای چاپ تک تک اجزا برند و هویت بصری خود بهره ببرید. جهت چاپ فاکتوری با طراحی اختصاصی می توانید طرح خود را برای ما ارسال کرده و یا با ارسال معینات، نام برند و لوگوی شرکت طراحی خود را به ما بسپارید. فاکتور رسمی در دو نوع کاربن لس و الوان موجود است که در کاربن لس احتیاجی به استفاده از کاربن ندارید و در نسخه های تک برگ، دو برگی، سه برگی و چهار برگی بنابر انتخاب شما چاپ می گردد. در صورتی که فاکتور شما احتیاج به تایید اداره دارایی نداشته باشد می توانید آن را بدون شماره گذاری انتخاب کنید و یا از شماره دیجیتالی برای آن بهره ببرید و در 2 ساعت سفارش خود را تحویل بگیرید. در صورت احتیاج به شماره ملخی، آماده سازی فاکتور شما کمی بیشتر طول می کشد. در صفحه چاپ فاکتور رسمی خانه چاپ و گرافیم می توانید در صورت تمایل به سرچسب یا پرفراژ کردن فاکتور خود گزینه مربوط به هرکدام را انتخاب نمایید و با تغییر گزینه ها، قیمت محاسبه شده را بصورت لحظه ای و آنلاین مشاهده نمایید. قیمت ها کاملا بروز بوده و به راحتی سفارش فاکتور رسمی خود را ثبت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1735

به "وابلر تبلیغاتی، راهی عالی برای فروش محصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وابلر تبلیغاتی، راهی عالی برای فروش محصول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید