ویزای کاری انگلیس

به گزارش لیسو، انگلستان یکی از کشورهای مورد علاقه برای علاقه مندان به زندگی در خارج از کشور است. اگر شما هم در پی روشی جهت اخذ اقامت در این کشور بی نظیر هستید با گروه سرمایه گذاری ایساتیس همراه باشید.

ویزای کاری انگلیس

ویزای کاری انگلیس برای شمایی که در پی پیشرفت و مطرح شدن در جهانی اطراف خود هستید گزینه ای مناسب و معقول خواهد بود. کشور انگلستان با سرمایه گذاری هایی که در این زمینه انجام داده است گزینه ای مناسب برای کارفرمایان و کارگران به شمار می رود.

هزینه اخذ ویزای کاری انگلیس

باید بیان نمود که ویزای کاری انگلستان دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها متحمل پرداخت هزینه متفاوتی هستند. به عنوان مثال برای اخذ ویزای کاری نوع Tier 2 که نوعی ویزای عمومی به شمار می رود باید هزینه های مختلفی را جهت اخذ ویزا و هزینه های مازاد تحت عنوان هزینه های بخش دولتی و مربوط به سفارت پرداخت نمایید. هزینه های مربوط به این ویزا به همین قسمت ها خلاصه نمی گردد بلکه فرد باید هزینه ای را تحت عنوان هزینه بیمه نیز پرداخت کند.

پرداخت این هزینه بسته به نوع درخواست شما متفاوت خواهد بود، اگر شما درخواست خود را به صورت آنلاین تقاضا داده باشید نیاز است که تمام مدارک خود را آپلود نمایید. اما چنانچه شما درخواست ویزای کاری خود را از طریق حضوری و با مراجعه به کنسولگری و یا سفارت داده باشد نیاز است که حتما برای دریافت بیمه مهاجرتی به دفاتر مهاجرتی مراجعه کنید.

میزان هزینه لازم مورد نیاز برای پرداخت حق بیمه بستگی به طول مدت اقامت شما در انگلستان و مدت زمان ویزا دارد. به عنوان مثال چنانچه شما به مدت دو سال پیشنهاد کار از انگلستان دارید ضروری است که هزینه بیمه این دو سال را پرداخت نمایید. باید گفت که هزینه دریافت ویزای کار انگلیس با توجه به نوع، مدت آن و این که برای چند نفر است متغیر خواهد بود. این هزینه ها جدا از هزینه های مربوط به انجام مراحل گوناگون دریافت ویزا و انگشت نگاری ها و … است.

شرایط دریافت ویزای کاری انگلیس

شرایط دریافت ویزای کاری انگلستان با توجه به نوع ویزا فرق دارد و قبل از بیان این شرایط باید بدانید که دولت انگلستان طی یک اعلامیه ای تازه و تازه که تاریخ آن مربوط به سپتامبر سال 2020 میلادی است مطرح نمود که با شروع سال 2021 میلادی تمام اشخاصی که قصد دریافت ویزای کاری انگلستان را داشته و تمایل فعالیت و زندگی در این کشور را دارند باید شرایط آن ها طبق سیستم امتیاز بندی سنجیده گردد.

هدف دولت بریتانیا از اخذ چنین تصمیمی برداشتن تفاوت ها بین شهروندان اتحادیه اروپا و دیگر قاره ها و کشور ها بوده است. دولت با اتخاذ چنین تصمیمی شرایط یکسانی را برای همه افراد متقاضی در سراسر جهان به وجود آورد و هر فرد دارای مهارت و شرایط لازم در هر جای جهان شانس این را دارد که به این کشور مهاجرت کاری داشته باشد. طی این اعلامیه تمامی کارفرمایان انگلیسی که در پی جذب نیروی کار خارجی هستند باید حتما در ابتدای امر به وزارت کار این کشور مراجعه نمایند و از این وزارت نامه اسپانسری را دریافت نمایند .

افراد متقاضی دریافت ویزای کار نیز باید از سوی کارفرمایان انگلیسی یک پیشنهاد شغلی دارای اعتبار به همراه حقوق مناسب داشته باشند. در کنار تمام شرحات داده شده عموم شرایط دریافت ویزای کار انگلیس شامل موارد زیر است:

  • مدرک زبان انگلیسی به همراه نمره بالا نیاز است.
  • برای دریافت ویزای کاری فرد باید حتما تمکن مالی به میزان لازم را داشته باشد.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه نیاز است.
  • ارائه دعوت نامه کاری و یا داشتن گواهی لازم اسپانسر شیپ ضروری است.
  • یکی از شرایط دیگر اخذ ویزا کاری این است که فرد متقاضی شهروند سوئیس یا منطقه مالی اروپا نباشد.
  • به جهت اثبات توانایی فرد در پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده ضروری است که حتما مدارکی را ارائه دهد که طی آن مشخص گردد که میزان حقوق فرد کم تر از 3000 پوند نیست.
  • ارائه پاسپورت معتبر ضروری است.
  • ارائه گواهی پزشکی معتبر که نشان دهنده سلامت فرد باشد، ضروری است.
  • نیاز به داشتن پس انداز لازم برای شخص متقاضی که حدود این پس انداز 945 پوند است. فرد باید این مبلغ را 90 روز قبل از درخواست ویزا در بانک های این کشور سپرده نموده باشد.
  • فرد سابقه سفر خوب داشته باشد.

مزایای دریافت ویزای کاری انگلیس

یکی از بزرگ ترین قطب های مالی در جهان که شرکت های بین المللی مطرحی در این کشور فعالیت دارند و در صنایع مختلف معروفیت جهانی دارند کشور انگلستان است. اگر از تمام مزیت های دیگر مهاجرت کاری به این کشور پیشرفته بگذریم تنها عنوان رجحان مالی این کشور که آن را به عنوان پنجمین اقتصاد جهان بیان نموده است بزرگ ترین مزیت و شانس یک زندگی رویایی و لاکچری محسوب می گردد.

باید گفت که میزان تولید ناخالصی داخلی این کشور د سرانه ملی آن باعث شده که افراد بسیار زیادی در پی یک زندگی ایده آل به فکر مهاجرت در این کشور بوده و حتی در پی سرمایه گذاری در این کشور بزرگ صنعتی و مالی باشند. افراد می توانند از طریق دریافت ویزای کار انگلیس مهارت خود را افزایش دهند و در قبال مهارت خود دستمزد و حقوق بسیار بالایی را دریافت نمایند که این خود یک مزیت ویژه است.

میزان درآمد سالیانه در این کشور به طور میانگین 71000 پوند است که کم ترین میزان درآمد در انگلستان به طور میانه 18000 پوند و بیشترین میزان درآمد که مربوط به مشاغلی نظیر مدیر بانک، جراح، مدیران اجرایی و دیگر مشاغل پردرآمد 317000 پوند است. جدای از میزان درآمد افراد می توانند بعد از مدتی فعالیت در این کشور در پی اخذ اقامت دائمی خود در بهترین کشور جهان باشند و زندگی خود و خانواده را به جهت ایده آل بودن بیمه نمایند.

با اخذ اقامت دائمی از این طریق فرد می تواند از تمام حقوق و مزایای یک شهروند انگلیسی برخوردار باشد. شاید در نظر اول با وجود شرایط عنوان شده گمان کنید که گرفتن ویزای کاری انگلستان برای ایرانیان غیر ممکن و خارج از تصور است اما باید گفت که هرچند اخذ ویزای کاری این کشور برای بسکمک از ایرانیان بسیار سخت و زمان بر است اما فرد می تواند با داشتن شرایط لازم و طبق اعلامیه صادر شده این کشور امکان و شانس دریافت ویزای کاری انگلیس را داشته باشد و از مزایای فعالیت و کار در این کشور بهره مند گردد.

بهترین روش اخذ ویزای کاری انگلیس

ویزای کاری انگلستان دارای انواع گوناگونی بوده که دریافت هر کدام از آن ها نیازمند داشتن شرایط خاصی است. در صورتی که تمام شرایط لازم اخذ ویزای کاری این کشور را داشته باشید ضروری است به دفاتر مهاجرتی معتبر مراجعه کنید و با کمک وکلای حاذق و با تجربه اقدام به اخذ ویزای این کشور نمایید. پیمودن این روش به صورت فردی و انجام آن از طریق خود شخص امری بسیار سخت و احتمال اینکه فرد بتواند ویزای کاری این کشور را دریافت کند تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

بیان این نکته لازم و ضروری است که بهترین روش اخذ ویزای کاری انگلستان مراجعه به یک دفتر مهاجرتی معتبر بوده، زیرا در دفاتر مهاجرتی معتبر تمام فرایند مربوط به اخذ ویزای کار از طریق افراد متخصص انجام می گردد.

انواع ویزا کاری انگلستان

ویزاهای استخدامی انگلستان در 4 گروه اصلی به شرح زیر دسته بندی می شوند:

  1. ویزای کاری کوتاه مدت
  2. ویزای کاری طولانی مدت
  3. ویزای سرمایه گذار، توسعه کسب و کار و استعداد.
  4. سایر ویزاهای کاری

اخذ ویزای کاری انگلیس با ایساتیس

گروه سرمایه گذاری ایساتیس با داشتن کادری مجرب از وکلای حرفه ای و کارشناسان حاذق جهت اخذ ویزای کاری انگلیس با قانون مردان و وکلای انگلیسی همکاری های لازم را دارند تا بتوانند در اسرع وقت و از طریق شیوه های آسان این ویزا را برای متقاضیان و مراجعین خود دریافت نمایند. سرمایه گذاری ایساتیس با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه اخذ ویزا های گوناگون در این زمینه به مهارت بسیار بالایی دست پیدا نموده است و به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای به مراجعین خود این اطمینان را می دهد که بتواند رویای زندگی در یکی از بزرگ ترین قطب های مالی یعنی انگلستان را به حقیقت تبدیل نمایند.

اگر در پی اخذ ویزای کاری این کشور هستید و یا در طی این مسیر به مسئله ای برخورد نموده اید به راحتی و با اطمینان کامل می توانید به گروه سرمایه گذاری ایساتیس مراجعه نمایید و خدمات و مشاوره های لازم را در زمینه اخذ ویزای کار انگلیس را دریافت کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2176

به "ویزای کاری انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کاری انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید