پرسپولیس باید روند مثبت را حفظ کند، تجربه حرف اول را خواهد زد

به گزارش لیسو، ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: در چنین بازی هایی که قدرت بدنی حرف اول را می زند مهم برد تیم است تا بتواند سه امتیاز را بگیرد و از زمین مسابقه خارج گردد، پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و با کنترل بازی توانست در ثانیه های بازی به برتری برسد. برانکو ایوانکوویچ تاکتیک خود را در ذهن بازیکنان ثبت نموده است و به بازیکنان خود یاد داده است چه روندی داشته باشند.

پرسپولیس باید روند مثبت را حفظ کند، تجربه حرف اول را خواهد زد

مربی اسبق سرخپوشان پایتخت در مورد کمبود بازیکن در پرسپولیس توضیح داد: همین مورد باعث می گردد کادر فنی نتواند تغییرات را در ترکیب تیبم ایجاد کند به همین دلیل ضروری است پرسپولیس با همین روند کارها را پیش ببرد. سرخپوشان به حفظ شرایط خود تا انتها نیم فصل احتیاج دارند تا روند رو به پیشرفت خود را حفظ نمایند و در تعطیلات نیم فصل بدن هایشان را ریکاوری نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان این تیم کاملا خسته هستند. مصدومیت هایی که برای این بازیکنان ایجاد می گردد نشان از همین موضوع است باید حواس شان را جمع نمایند تا آسیب دیدگی آنها بیش از پیش نگردد. تمام بازی ها برای پرسپولیس سخت است و همه می خواهند خودشان را جلوی این تیم نشان دهد.

وی درباره دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل نمایندگان اصفهان در لیگ برتر گفت: مصدومیت ها بدترین خبر برای طرفداران این تیم است. پرسپولیس در تبریز از سه بازیکن جوان خود که مجموع بازی هایشان به 30 دقیقه هم نمی رسد استفاده کرد. هنر برانکو در این بازی ها خودنمایی می نماید و امیدوارم انگیزه بین بازیکنان خود را حفظ کند. دیدار مقابل ذوب آهن و سپاهان خیلی مشکل است. در چنین دیدارهایی تجربه حرف اول را می زند. تجربه هافبک های پرسپولیس و ذوب اهن در حال حاضر بیشتر از پرسپولیس است چون برانکو واقعا بازیکن ندارد و باید با سختی ها کنار بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 113

به "پرسپولیس باید روند مثبت را حفظ کند، تجربه حرف اول را خواهد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید روند مثبت را حفظ کند، تجربه حرف اول را خواهد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید