چراغ سبز فدراسیون جهانی والیبال به تیم 9 نفره آرژانتین

به گزارش لیسو، فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت که آرژانتین می تواند بازیکنان جدید خود را به لیگ ملت های والیبال دعوت کند.

چراغ سبز فدراسیون جهانی والیبال به تیم 9 نفره آرژانتین

لیگ ملت های 2021 والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا درحال برگزاری است که این رقابت ها در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در گروه مردان از هفتم خرداد شروع شده و تا دوم تیر به مدت 27 روز ادامه دارد.

تیم ملی والیبال مردان آرژانتین به دلیل ابتلا شدن بعضی از بازیکنانش به کرونا، تنها با 9 بازیکن وارد رقابت های لیگ ملت های والیبال شد. طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی تمامی تیم ها فرصت دارند در اواسط بازی ها، بازیکنان جدید خود را به این رقابت ها اضافه نمایند.

تیم ملی آرژانتین به دلیل اینکه با ترکیب ناقص وارد این رقابت ها شده از فدراسیون جهانی درخواست کرد تا درصورت امکان بازیکنانی که از کرونا بهبود یافته اند را به تیم ملی دعوت کند که این موضوع با موافقت فدراسیون جهانی همراه شد. به همین منظور قبل از پنجره رسمی تعویض ها، تیم ملی آرژانتین به دلیل شرایط ویژه پزشکی می تواند بقیه بازیکنان خود را به ایتالیا بیاورد.

تمامی بازیکنان جدید وارد شده به ایتالیا تحت آزمایش های خاص و قرنطینه مخصوص قرار می گیرند تا مسئله ای برای دیگر تیم ها به وجود نیاید. بازیکنان موظف هستند که 72 ساعت در هتل بمانند تا در صورت مفنی بودن تست وارد این رقابت ها شوند.

بر این اساس لیست بازیکنان آرژانتین به 15 بازیکن رسیده و کمیته برگزاری مسابقات فهرست به روز شده آن را دراختیار تیم های شرکت نماینده قرار داده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1626

به "چراغ سبز فدراسیون جهانی والیبال به تیم 9 نفره آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز فدراسیون جهانی والیبال به تیم 9 نفره آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید