کارآفرینان نمونه استان سمنان انتخاب می شوند

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر آدینه ای صبح سه شنبه در چهارمین نشست کانون کارآفرینان استان سمنان در محل اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاوری سمنان، نقش تشکلها و انجمن ها را در فضای کسب و کار مهم مطرح کرد و اضافه نمود: کار تخصصی تشکلها در حوزهای مختلف کسب و کار با گرایش های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری بسیار مفید فایده و رویکرد تاثیر گذار را به همراه خواهد داشت.

کارآفرینان نمونه استان سمنان انتخاب می شوند

وی ازدیاد تشکل های همسو را بسیار پرهزینه و غیر حرفه ای دانست و اضافه نمود: در شرایط حال حاضر تشکل های همسو و موازی بسیار زیاد در حوزه های مالی فعالیت می نمایند که متاسفانه اثرگذاری های لازم را نداشته و نتوانسته بازخورد مناسبی در فضای کسب و کار ایجاد نمایند.

رئیس اتاق سمنان توضیح داد: هدف و نقشه راه مشترک تشکل های تخصصی اجماع نظران قعالان مالی و کار آفرینان در عرصه فراوری است.

اسماعیل غنیان مدیرکل سازمان تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی استان سمنان هم در این نشست حل مسائل کارآفرینان را از اولویت ها این اداره کل بر شمرد و ادامه داد: کمیته ای در راستای برطرف مسائل کارآفرینی تشکیل و مولفه های همانند مرکز مشاوره کارآفرینی با آئین نامه تعیین مد نظر نهاده شده تا خدمات لازم به کارآفرینان ارائه گردد.

در این نشست دستورالعمل انتخاب کارآفرینان نمونه استان سمنان مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 808

به "کارآفرینان نمونه استان سمنان انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینان نمونه استان سمنان انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید