تور هلند ارزان: کارآفرینی که برای دریافت علم به هلند سفر کرد، از فعالیت در زمین اجاره ای تا احداث گلخانه فوق مدرن

به گزارش لیسو، خبرگزاری خبرنگاران- علی اژدریان یکی از پرورش دهنده گان چمن طبیعی وگل و گیاه گفت: با توجه به علاقه فراوانی که به پرورش گل داشتم برای اینکه تجربه بیشتری در این زمینه کسب کنم به مدت 15 روز به کشور هلند رفتم تا با علم روز جهان آشنا شوم و بتوانم گلخانه خود را مدرن کنم .

تور هلند ارزان: کارآفرینی که برای دریافت علم به هلند سفر کرد، از فعالیت در زمین اجاره ای تا احداث گلخانه فوق مدرن

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری : به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی مازندران ، سید مسعود اسلامی/ ایران دارای اقلیم آب و هوایی متنوع است و مناطقی مانند شمال دارای آب و هوای مرطوب بوده و به خاطر داشتن اقلیم مناسب می تواند با کمترین هزینه برترین فراوریات از جمله گل و گیاه را داشته باشد.

گل و گیاهان به علت شادابی که دارند تاثیر مثبتی بر رضایت مندی از زندگی و روابط اجتماعی ایجاد می نمایند و روابط اجتماعی افراد را عمیق تر نموده و باعث افزایش روابط با خانواده و دوستان می شوند.

در زندگی امروزی بیشتر اوقات افراد در فضای بسته سپری می گردد، مطالعات نشان داده که آلودگی هوا در فضاهای بسته مانند خانه، محل کار، باشگاه ورزشی و غیره می تواند خطر ابتلا به سکته مغزی، بیماری های قلبی، عفونت تنفسی در بچه ها، بیماری مزمن انسداد ریه و سرطان ریه را افزایش دهد.

پرورش و فراوری گل و گیاه از جمله فعالیت هایی است که می تواند علاوه بر سرگرم کردن علاقمندان به این حرفه، شادی و نشاط را برای همگان فراهم کند و در این میان افرادی هستند که پرورش گل و گیاه را سرلوحه فعالیت روزانه خود قرار داده و حتی از این طریق امرار معاش زندگی خود را هم برعهده گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1961

به "تور هلند ارزان: کارآفرینی که برای دریافت علم به هلند سفر کرد، از فعالیت در زمین اجاره ای تا احداث گلخانه فوق مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: کارآفرینی که برای دریافت علم به هلند سفر کرد، از فعالیت در زمین اجاره ای تا احداث گلخانه فوق مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید