تور لحظه آخری تایلند: کاهش قرنطینه در تایلند برای مسافران واکسینه شده

به گزارش لیسو، تایلند مدت زمان قرنطینه برای مسافران واکسینه شده ای را که به این کشور سفر می نمایند به یک هفته کاهش می دهد.

تور لحظه آخری تایلند: کاهش قرنطینه در تایلند برای مسافران واکسینه شده

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فرانس 24، مقام های تایلند اعلام کردند در راستای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری این کشور، از ماه اکتبر مدت زمان دوران قرنطینه برای مسافران واکسینه شده به هفت روز کاهش پیدا می نماید.

تایلند پیش از همه گیری کرونا سالانه حدود 40 میلیون بازدیدنماینده جذب می کرد، اما محدودیت های سفری کرونایی صنعت گردشگری این کشور را با مشکل روبرو کردند تا در نهایت اقتصاد این کشور به بدترین شرایط در 20 سال اخیر رسید.

حالا مقام های این کشور با وجود درگیر بودن با موج سوم ابتلا به کرونا که بر اثر نوع دلتا شدت پیدا نموده است، کوشش می نمایند مرزهای این کشور را باز نمایند.

مقام های تایلند اعلام کردند از روز آدینه، مسافرانی که گواهی واکسینه بودن کامل در برابر ویروس کرونا را ارائه نمایند می توانند به جای 14 روز، 7 روز را در قرنطینه سپری نمایند.

مسافران بدون گواهی واکسن هم درصورتی که با هواپیما وارد تایلند شده باشند باید 10 روز در قرنطینه بمانند و اگر به وسیله زمینی وارد این کشور شده باشند مدت قرنطینه آن ها 14 روز خواهد بود.

همه مسافران دست کم به دو نتیجه آزمایش کرونا احتیاج دارند.

این تغییر قوانین برنامه سندباکس در پوکت را هم شامل می گردد. این برنامه که از ماه جولای اجرا شد از نخستین اقدامات تایلند برای شروع دوباره گردشگری بود. در راستای این برنامه، گردشگران واکسینه شده، بدون احتیاج به سپری کردن قرنطینه در هتل، پس از 14 روز اقامت در این جزیره و ارائه سه آزمایش منفی کرونا می توانند به تمام نقاط تایلند سفر نمایند. در نتیجه محدودیت 14 روزه از روز آدینه به هفت روز کاهش پیدا می نماید.

مسئله ای که برنامه های تایلند برای رونق بخشیدن به گردشگری کشور را با مشکل روبرو می نماید توصیه های کشورهایی همانند بریتانیا و آمریکا به شهروندان شان برای سفر نکردن به این کشور با توجه به آمار بالای ابتلا به کرونا در آن است.

تایلند همچنان روزانه بیش از 10,000 مورد نو ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت می رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1766

به "تور لحظه آخری تایلند: کاهش قرنطینه در تایلند برای مسافران واکسینه شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: کاهش قرنطینه در تایلند برای مسافران واکسینه شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید