کلنگ احداث صد و بیست و سومین مدرسه استثنایی در هرمزگان به زمین زده شد

به گزارش لیسو، تهران (پانا) - با حضور مسئولین محلی استان هرمزگان و حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر ورئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کلنگ احداث دهمین مدرسه استثنایی مورد احتیاج استان هرمزگان به زمین زده شد.

کلنگ احداث صد و بیست و سومین مدرسه استثنایی در هرمزگان به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهارکرد: بر اساس آمایش سرزمینی 210 مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مناسب آموزشی مورد احتیاج است که ساخت این مدارس از 10 ماه پیش در قالب طرح از خشت تا بهشت و با همت خیرین شروع شده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز 122 مدرسه از این تعدادکلنگ زنی و یا افتتاح شده است و با کلنگ زنی این مدرسه در روستای ایلود شهرستان بستک استان هرمزگان این تعداد به 123 مدرسه می رسد.

معاون وزیر با بیان اینکه استان هرمزگان پیشتاز در طرح از خشت تا بهشت است اظهار کرد: مدرسه استثنایی بیلود، دهمین مدرسه مورد احتیاج دانش آموزان استثنایی استان هرمزگان است که در امسال کلنگ زنی شده است و با احداث این مدرسه احتیاج استان هرمزگان به مدارس استثنایی مرتفع خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه ساخت مدارس برای دانش آموزان استثنایی حرکت به سمت عدالت ترجیحی آموزشی است اظهار کرد: مدرسه شوقستان و ادبستان است و ساخت مدرسه برای احتیاجمندترین دانش آموزان و فرشتگان زمینی یعنی دانش آموزان استثنایی حرکت بسیار ارزنده ای است.

وی با تقدیر از همت خیرین در مدرسه سازی گفت: بیشتر مدارس استثنایی با همت خیرین در حال ساخت است و بانوان خیر نیز نقش پررنگی در نهضت مدرسه سازی دارند.

شایان ذکر است مدرسه استثنایی روستای ایلود در استان هرمزگان با همت خیر نیک اندیش سرکار خانم عایشه زارع ساخته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1369

به "کلنگ احداث صد و بیست و سومین مدرسه استثنایی در هرمزگان به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ احداث صد و بیست و سومین مدرسه استثنایی در هرمزگان به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید