6 اسفند؛ آزمون دکتری

به گزارش لیسو، خبرگزاری خبرنگاران-آزمون دکتری 6 اسفند با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

6 اسفند؛ آزمون دکتری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت: امکان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه سوم اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور میسر می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون دکتری در شرایط کرونایی گفت: به منظور تسهیل تردد داوطلبان و نیز رعایت فاصله اجتماعی در شرایط کرونایی، آزمون دکتری در 96 شهر، 189 حوزه اصلی و 597 حوزه فرعی با بکارگیری 5905 سالن و کلاس بزرگ برگزار خواهد شد.

پورعباس اضافه نمود: با توجه به شرایط فعلی به منظور رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و با هماهنگی وزارت بهداشت در هر سالن 30 تا 32 داوطلب مستقر می شوند تا فاصله ایمنی و تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کاملا رعایت شود.

رئیس سازمان سنجش بعلاوه یادآور شد: ثبت نام مجدد آزمون سراسری سال 1401 هم از دیروز شروع شده است و تا 4 اسفند ادامه دارد و 12574 نفر در مرحله نو ثبت نام و در مجموع 1430803 نفر برای پنج گروه آزمایشی نام نویسی نموده اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برنامه های تحولی این سازمان تاکید نمود: کنکور سراسری تا سال 1403 به صورت الکترونیکی و هوشمند برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: در دوره قبلی مسئولیت من در سازمان سنجش تمامی مراحل آزمون های سراسری از جمله ثبت نام، صدور کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج همه به شکل الکترونیکی و غیر کاغذی شد و تنها دفترچه سوال ها و پاسخنامه داوطلبان در جلسه آزمون به شکل کاغذی است که این فرایند تا سال 1403 الکترونیکی خواهد شد و دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می شود و بعلاوه کوشش می کنیم از ظرفیت گوشی های تلفن همراه متصل به اینترنت، تحت شرایطی برای برگزاری آزمون استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1976

به "6 اسفند؛ آزمون دکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 اسفند؛ آزمون دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید