Google Pay 2.96 حالت تاریک را دریافت کرد

به گزارش لیسو، این روزها بسیاری از کاربران عادت نموده اند که نسخه های مختلف برنامه و اپلیکیشن ها را با یاری حالت تاریک آنالیز نمایند. اکنون خبر رسیده که حالت تاریک وارد google pay شده است.

Google Pay 2.96 حالت تاریک را دریافت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با نزدیک تر شدن زمان رونمایی از نسخه اصلی اندروید Q ، شرکت گوگل هنوز سخت روی این نسخه کار می نماید .

یکی از مهمترین برنامه های گوگل در حوزه به روزرسانی، توسعه حالت تاریک در سیستم عامل اندروید Q است و آخرین مورد برای دریافت این مورد ، Google Pay است. با استفاده از نسخه v2.96.264233179 می توانید این حالت را به شکل دستی فعال نموده و از آن استفاده کند. این قابلیت نه تنها از باتری حفاظت می نماید، بلکه می تواند عمر روشن ماندن گوشی یا تبلت کاربر را افزایش دهد.

البته از قلم نیاندازید که با توجه به این که این امکان در تنظیمات وجود ندارد ، بنابراین برای دستیابی به این گزینه باید دارای اندروید پای یا اندروید Q باشید. نکته دیگر این که بعضی از کاربران شکایت نموده اند که این نسخه کاملا سیاه نیست، بلکه خاکستری / آبی بسیار تیره است. این قابلیت از ماه مارس به شکل آزمایشی وجود داشت اما اکنون به شکل رسمی عرضه شده است. درواقع در حال حاضر این نسخه در playstore موجود است.

منبع: انتخاب
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 296

به "Google Pay 2.96 حالت تاریک را دریافت کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "Google Pay 2.96 حالت تاریک را دریافت کرد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Google Pay 2.96 حالت تاریک را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید